Hotel White Orchid ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel White Orchid bij:

2 reviews over Hotel White Orchid in het Nederlands

Prima hotel

Syl, 21-2-2009

Leuk hotel vlakbij Koh San Road. Mooie schone kamer met badkamer(tje) op het balkon!

Prima gelegen in druk straatje. Mooie hal en groot restaurant. Alleen het personeel was niet echt vriendelijk...

Gereisd met partner in februari 2009

nooit meer

Astrid, 25-10-2008

Wat een slecht hotel. In de folder stond dat het hotel pas gerenoveerd was, maar ik weet niet hoe oud die folder was. Misschien hadden ze alleen de kamers voor de folder gerenoveerd... Groezelig tapijt, bankje met ondefinieerbare vlekken en flinke schimmelplekken in de badkamer.

Enige pluspunt is dat je midden in China Town zit. We hebben er 2 nachten gelogeerd en de eerste ochtend liep er een kakkerlak in de ontbijtzaal. Oké, dat is niet ongebruikelijk in Azië, maar de 2e ochtend liep er eentje op de tafel waar het ontbijt stond uitgestald. Ik zag een van de serveersters wel kijken, maar ze liep gewoon weg! Was blij dat we die dag weer weg gingen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Orchid in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Orchid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel White Orchid scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.