Hotel Thong Ta Resort

Thong Ta Resort

1 review over Hotel Thong Ta Resort in het Nederlands

Goede plek omgeving airport Bangkok

Roel, 28-11-2010

Omdat wij vrijdagavond laat aankwamen dmv een binnenlandse vlucht op airport Bangkok Suvarnabhumi en de dag erop vroeg in de middag terug naar Nederland moesten vliegen, dit hotel geboekt voor 1 overnachting.

Men heeft een goede gratis airport shuffle (10 min rijden), zowel ophalen als wegbrengen. Gratis wifi in /nabij het hotel. Internet computers kost wel extra geld, maar is goed betaalbaar. In de directe omgeving zit niet heel veel, maar wel nog wat eettentjes op een pleintje en nog een 7 eleven en massagesalon. Thaise massage geboekt via het hotel en was ook supers. 's morgens kregen we Amerikaans ontbijt geserveerd en dus konden we met een goed gevulde buik, terug richting Nederland. Prima hotel met simpele maar nette kamers.

Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thong Ta Resort in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thong Ta Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thong Ta Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.