Hotel The Thai House ***

The Thai House

1 review over Hotel The Thai House in het Nederlands

Romantische klasse

van hollebeke eddy, 10-8-2008

We verbleven er twee nachten in juli 2008, als jetlag aanpassing voordat we onze fietstocht naar Phuket begonnen. Het hotel ligt buiten het centrum, langs de klongs. Super rustig, ver van de grote baan. Volledig teak-thai style gebouwd begin 1900. Enkel tuin, bloemen en tropisch hout. Geen beton te zien. Heerlijk romantische kamers. Kraaknette toiletten en enkele douches voor gemeenschappelijk gebruik. Je wordt ontvangen als familieleden. De mannen krijgen een sarong aan, slippers verplicht in huis. Uitgebreid ontbijt in de tuin. 's Avonds diner in huis. Fruitstalletjes, restaurants en kleine supermarkt in de buurt. 's Morgens wordt je gewekt door een locale markt in de buurt, waar een mevrouw van 06.00 tot 06.30 uur de krant voorleest via luidspreker. Erg leuk, het hoort bij de couleur locale en omdat het zo eentonig is, val je dadelijk terug in slaap.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Thai House in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Thai House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Thai House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.