8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Landmark Bangkok**** bij :

14 reviews over Hotel The Landmark Bangkok in het Nederlands

kan beter

marc, 26-7-2010

Ik heb er twee maal verbleven , en ben bij laatste bezoek behoorlijk ziek geweest na het eten van zeevruchten ( oesters en scrimps )

ligging aan drukke straat , kamers niet fris ,

Gereisd zakelijk in januari 2007

Super locatie maar al het andere onder maats

Franky, 26-7-2009

Ongelovelijk positieve reacties op dit forum, maar ik begrijp er niks van.

Ik ben meer dan 120x in Bangkok geweest in meer dan 40 4 en 5 sterren hotels. en heb dus ervaring.

In bangkok is nagenoeg elk 4 of 5 sterren hotel beter dan dit hotel.

De locatie is perfect en ook het eten is goed (maar duur)

Verder heeft dit hotel:

-muffe, kleine, verouderde kamers.

-onvriendelijk management.

-overprijsde restaurants.

-interieur zonder uitstraling.

Behalve de prijs is dit hotel op geen enkele manier te vergelijken met de 5 sterren buren als Marriot en Majestic grande.

Bangkok is geweldig!

Gereisd alleenreizend in juli 2009

nooit meer

mister77, 19-5-2009

Landmark hotel in bangkok kan niet waar maken wat zij pretenderen. Het personeel is gemaakt vrolijk maar heeft de dollar tekens in de ogen gebrand. Correct gekleed als gast maakt geen indruk. Beach bums krijgen voorkeursbehandeling. Kamers zijn soms oud of stinken naar rook

Bij inchecken neemt dit hotel de vrijheid om van een creditcard een flink bedrag eraf te halen zonder toestemming. Bij navraag ontkent men dit. Mijn advies hier geen credit card gebruiken. Ontbijt is goed maar de rest niet.

Luxe dan marriot of majestic grande. Manager Frank Clovijn is waardeloos

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Rob van Cutsem, 14-4-2008

Prima 5 sterren hotel, inmiddels al ruim 20 jaar oud maar stil going strong. De lobbybar die uitkijkt over de tienduizenden auto's die rook uitbraken op Sukhumvit is erg prettig vertoeven.

Healthclub is prima, evenals het inderdaad wat kleine zwembad. Fijn hotel waar ik al 20 jaar kom.

Gereisd met partner in april 2008

Connie van Berlo, 14-2-2008

Voor de 2e keer naar het Landmark geweest en voelde of ik thuis kwam. Personeel is als enige hotel in Thailand goed getraind en doet alles wat mogelijk is voor de gasten. Ik heb nog nooit zo'n gevarieerd ontbijtbuffet gezien met heerlijke koffie en geweldige bediening. Kamers zijn ruim mooi en badkamers zijn superschoon. De enige douche in Thailand waar je niet op en neer moet springen om nat te worden. Ligging van hotel is ook zeer goed. 5 min. naar Skytrain. Dit hotel is zeker een aanrader.
Gereisd met partner in februari 2008

D'Haeze, 7-2-2008

Volgens onze bescheiden mening één van de beste hotels van Bangkok...

Er is weinig op aan te merken...de service is onberispelijk, het eten is van prima kwaliteit, de kamers zijn ruim en zijn voorzien van alle confort...zelfs de toiletten in de lobby zijn heel netjes en proper..

Een standingvolle waarde in het verre bangkok....

Gereisd met partner in februari 2008

Rianne en Michel, 29-12-2007

Sluit mij geheel aan met A. de Vies is een perfect hotel. echt een aanrader
Gereisd met vrienden in december 2007

Wianka Louwers, 1-11-2007

Wij verbleven 3 weken in dit hotel en wel in een tweekamer suitte. Het was geweldig! Mensen aardig en niet alleen de eerste week, maar juist daarna heel gezellig. Wij zijn ook al heel wat hotels gewend, maar niet een hotel heb ik op zo´n ontbijtbuffet kunnen betrappen als deze... Jammer, want het valt dus overal tegen. Op Sukumvit is leven genoeg, wil je verder heb je een uurtje nodig om van sukumvit af te komen....File, file, file...

Bankok is een wereldstad waar cultuur nog in een hoog vaandel staat. Net als andere wereldsteden is er jammerlijk ook veel criminaliteit en daar helpen wij "domme toeristen" natuurlijk flink aan mee....

Mensen vinden het prachtig als je je verdiept in hun gewoontes en cultuur.

Sprinkhanen eten: Gewoon doen. Pataya: Nooit doen, ga dan naar Lloret de Mar!!!

Gereisd met partner in november 2003

gerard, 17-8-2007

top hotel. goede service. het was al even geleden dat we hier waren en inmiddels zijn we aardig wat gewend maar toen maakte dit hotel een enorme indruk op me.
Gereisd anders in december 2004

Sandy, 30-7-2007

Mooi hotel, gunstige ligging en geweldig ontbijtbuffet! Kamers wat aan de kleine kant.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Landmark Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Landmark Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Landmark Bangkok scoort een 8.36 uit 10 op basis van 14 reviews.