Hotel Swiss Park **

Swiss Park

4 reviews over Hotel Swiss Park in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Michiel, 31-10-2009

Geweldig hotel qua ligging. Ook zeer aardig personeel. Ontbijt voor een 3- sterren hotel ook prima. Geen aanmerkingen op dit hotel. Prijstechnisch zeer aantrekkelijk hotel. Als ik weer in bangkok zou verblijven, dan kies ik weer voor dit hotel.
Gereisd met partner in oktober 2009

Peter, 28-12-2007

hebben 5 dagen gelogeerd in dit hotel, ligt ongeveer 200 meter van de Sumkumfitroad, waar je ook zo op de metro kan stappen. Naast het hotel is een avond markt. Gewoon een goed hotel
Gereisd met partner in december 2003

Tessa, 28-12-2007

Dit hotel is prima qua prijs/kwaliteit verhouding. We kwamen hier meerdere keren terug. Grote kamers, je kan bij aankomst vaak sochtends meteen al je kamer gebruiken, hoeft er niet extra voor te betalen. Ontbijt is ook ok. In dit hotel zitten wel wat meerdere oudere westerse heren met hun thaise dames. Maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Hotel zit vlak bij de skytrain en er rijden genoeg taxis en tuktuks in de buurt.
Gereisd met partner in december 2007

Connie, 7-8-2007

Gewoon een middenklasse hotel met schone kamers en fijne bedden.

Ontbijt ook uitgebreid voor ieder wat wils dus. Zwembad is klein maar als je in Bangkok bent ga je alleen ff voor een verfrissende duik.Wij zijn er 2 keer geweest en de eerste keer hadden we een wat oudere kamer en de 2e keer een gerenoveerde kamer, beide waren OK.

Het hotel ligt in een goede buurt, op loop afstand winkels en sávonds zijn er kraampjes langs de weg.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Swiss Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Park in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swiss Park scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.