Hotel Sheraton Grande Sukhumvit *****

Hotel Sheraton Grande Sukhumvit
Sheraton Grande Sukhumvit
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Grande Sukhumvit bij:

3 reviews over Hotel Sheraton Grande Sukhumvit in het Nederlands

jan, 24-3-2007

Luxueuze accomodatie. Goede restaurants. Exclusieve bar "BARSU". Een van de tophotels van de wereld. Rechtstreekse toegang tot skytrain. Een aanrader binnen de Sheratonketen.
Gereisd anders in maart 2007

Michiel, 6-1-2007

Voor mij is dit een van de beste hotels waar ik ooit ben geweest. Het is schoon, de kamers zijn ruim en de mensen zijn er fantastisch aardig. Toen ik er voor de eerste keer kwam, ging iemand met me mee om de kamer "uit te leggen", ze nam er de tijd voor.

Iedere dag krijg je vers fruit, flessen water en twee verschillende kranten. De ligging bij het ASOK Skytrain station en het Sukhumvit metro station maakt dat je snel op veel interessante plekken van de stad kan zijn (van Chinatown tot Wat Arun). Zowat naast het hotel heb je veel goede restaurants, winkels en massage winkels. Dat aspect compenseert het hotel eten.

Hier kan ol makkelijk mijn vakantie doorbrengen!

Gereisd familie in december 2006

Michael, 5-7-2006

Een hotel om terug te komen. Fantastische service en mooie ruime kamers. Het geld zeker waard.
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Grande Sukhumvit in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Grande Sukhumvit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Grande Sukhumvit scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.