Hotel Shanghai Inn ****

Hotel Shanghai Inn
Shanghai Inn

11 reviews over Hotel Shanghai Inn in het Nederlands

Leuk hotel, leuke omgeving!

Bob en Jerversina, 23-12-2009

In oktober hier 3 nachten verbleven. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en mooi ingerichte kamer.

Ontbijt is inderdaad beetje sober maar verder dik voor elkaar.

Chinatown is druk, erg druk. Dit was voor ons juist de keuze om te gaan. Veel te doen op straat en je zit redelijk dicht bij de rivier waar je leuke tochten kunt maken. Voor mensen die houden van een drukke omgeving met een wirwar van straatjes, steegjes, eet-stalletjes, geuren, kleuren is dit een heerlijke omgeving.

Gereisd met partner in december 2009

Een aanrader!!!

rachel, 28-5-2009

Het hotel heeft een geweldige ligging in China Town!! In het hotel is het lekker rustig maar buiten sta je meteen in de drukte die bij Bangkok hoort. De kamers zijn ruim en mooi ingericht in Chinese stijl. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is iets minder maar wel te doen.

Tip: 's ochtends lekker door de kleine straatjes van Chinatown slenteren tussen de lokale bevolking.

Gereisd met partner in april 2009

Mooi hotel in het hartje van China town

Familie van Iperen, 2-1-2009

December 2008, Leuk hotel midden in het centrum van China town. Mooie kamers in Chinese stijl. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was sober maar voldoende.

China town is erg druk maar wel heel erg gezellig. Voor het hotel staan al taxi's en tuk tuks te wachten ide je voor een prikkie overal heen brengen.

Dit hotel is ons prima bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shanghai Inn bij:

Hotel Shanghai Inn zonder ramen!

Ben, 8-12-2008

Hotel Shanghai Inn Bangkok, midden in China Town. Leuke kamer. Het enige wat ontbreekt is een raam. Wij hadden een rustige kamer, dus geen verkeersoverlast. Gratis Internet. Ontbijt werd keurig ingepakt omdat we vroeg naar vliegveld moesten. Wel de avond van te voren aangeven. Lekker "fondu-restaurant als je recht het hotel uitgaat en gelijk de 1e straat rechts in loopt, na ongeveer 150 meter rechts. Kunt er ook andere heerlijke Chinese gerechten en Dim Sum eten.
Gereisd met partner in november 2008

visschers, 31-1-2008

Leuk hotel om te zien. Prachtige kamers waar men niet bang is om verschillende kleuren te gebruiken.

Sober ontbijt. Mis een gedeelte waar je iets kunt drinken. Volop restaurantjes (Chinees) in de buurt.

Neem vooral een massage op de derde etage.

Waar voor je geld (2 1/2 uur voor 740 Baht.)

Het hotel ligt midden in Chinatown dus dat weet je van te voren. Het is er dan ook altijd druk.

Kwartiertje lopen naar de metro. Volop tuktuks die je naar de pier kunnen brengen.

Gereisd met partner in januari 2008

Nicole, 19-1-2008

Geweldig hotel midden in DE hoofdstraat van Chinatown. Erg sfeervol... werkelijk aan alle details is gedacht... hemelbed van Chinees houtsnijwerk, zijde lampionnetjes en kussentjes.. check zelf maar op de foto's zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in december 2007

JDC Mol, 9-1-2008

Goed hotel maar ook aan de prijs, ligging in China town geen aanrader, veel te druk met auto's en op de voetpaden kun je niet lopen. Als je s'avonds wat wil drinken moet je de bar's opzoeken van hotels, taxi's willen je ook niet altijd naar China town brengen ivm contstante file's.

Gereisd met partner in januari 2008

Corinne, 23-6-2007

schoon, zeer vriendelijk personeel, geen geluidsoverlast maar miste in het hotel een barretje/restaurant of iets dergelijks om savonds nog ff lekker te kunnen hangen voor het slapen gaan. Kamers zeer netjes maar zat geen raam in zodat we ons vreselijk opgesloten voelden (vandaar het gemis van een bar ofzo).

Engels was erg slecht van de meeste personeelsleden en ook het ontbijt was niet om over naar huis te schrijven. Prijs/kwaliteit onder de maat voor Thaise begrippen, we hebben heel wat betere hotels voor minder gezien.

Gereisd met partner in juni 2007

jhl, 25-5-2007

het enige nadeel dat ik van dit hotel kan opnoemen is het feit dat het leven in Chinatown 24 u per dag doorgaat. Je wordt opgeslokt door het verkeer. Verder alleen maar positiefs te melden. Een chinees hemeltje
Gereisd met partner in december 2006

Esmeralda, 4-1-2007

Wij zijn hier in oktober 2006 geweest. Ook wij hadden het hotel via internet geboekt en waren meer dan tevreden.

Schone, ruime en mooi ingerichte kamers (chinese stijl) en superaardig personeel. We hadden een dag vertraging en daardoor onze eerste overnachting gemist, maar dit was geen probleem, onze 3 geboekte nachten hebben we gewoon gekregen.

De ligging is perfect en tuk tuk chauffeur Joe die zijn standplaats heeft voor de deur brengt je voor een prikkie overal heen. Een echte aanrader dit hotel

Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shanghai Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shanghai Inn in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shanghai Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shanghai Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 11 reviews.