Hotel Rambuttri Village Inn ***

5,5

26 reviews over Hotel Rambuttri Village Inn in het Nederlands

Nooit meer !!!!!

Juliet, 20-8-2017

Overgewaardeerd hotel. Muffige kleine kamers. Lange stinkende gangen. Geen lift in twee gebouwen. Maar het ergste erg onvriendelijke personeel.

Als je twee kamers boekt ( kinderen) zijn de kamers altijd in twee verschillende gebouwen. Dan kun je op verzoek wijzigen maar kost heel veel Bath extra

Je moet [e per kamer 1000 Bath borg betalen...

Ga zo maar door

Wij vonden het het slechtste hotel in Thailand van onze reis.

Drama

Willem, 14-8-2017

Erg onvriendelijk hotel

Kleine muffige kamers

Lange smerige gangen met een vieze stank

Maar belangrijkste erg vervelend onvriendelijk personeel dat echt alleen uit is om geld uit je zakken te troggelen

Kamer naast je kinderen .... 1500 bath extra enz

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg klant onvriendelijke slaapfabriek !

willem, 12-8-2017

Ligging is oke en ontbijt is goed

Verder hadden wij de slechtste kamers die wij in Bangkok / Thailand hadden.

Klein klinisch totaal geen sfeer !

Hotel wordt gerund als een fabriek .

Bijv. Gezinnen met kinderen die twee kamers hadden geboekt / gereserveerd

Dan zaten de kamers standaard in verschillende delen van het Hotel

Men kan dit veranderen maar dat kost standaard 1500 Bath per dag extra !

Printen van vliegtickets koste 160 Bath voor 6 pagina´s

De hal is lang vies en stinkt naar de verstopte afvoer !

Het Hotel en ambiance viel ons heel..... heel erg tegen !

Ik zou niemand aanraden om hier naar toe te gaan.

Waardeloos

a., 10-8-2017

Twee grote kamers geboekt. Bij aankomst kregen we te horen dat zij dit hadden omgezet naar een grote en een kleine kamer (prijs bleef hetzelfde). Hierin was niks meer te regelen. Ook diende wij de dag erna van kamer te ruilen. Hiermee uiteindelijk akkoord te zijn gegaan kregen we de volgende ochtend te horen dat er iets verkeerd was gegaan met de boeking en wij een ander hotel moesten zoeken. Buiten dit, was het personeel zeer onvriendelijk en onbehulpzaam. Avond dat wij aankwamen stond er nog een stel bij de receptie met hetzelfde probleem.
Gereisd met partner in januari 2017

redelijk goed hotel

ellen, 24-6-2017

wat perfect is aan dit hotel is de locatie, overal dichtbij, ligt vrij centraal en toch niet te druk. Ook het zwembad op het dak is fijn in de hitte van Bangkok.Het hotel is wat verouderd en massaal, maar was netjes en voor de prijs prima. Ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel, prefecte ligging, vlakbij Kao San Road

Fred, 25-7-2016

Mooi hotel met leuk zwembad op het dak en vlakbij Kao San Road. Het hotel ligt in een rustig gedeelte.

Rambuttri street had echter onze voorkeur ten opzichte van Kao San Road

Als men in dit gedeelte van Bangkok wil verblijven, dicht bij Kao San Road is dit een goed hotel.

Gereisd met partner in maart 2016

Perfecte uitvalsbasis voor Bangkok

Madelon, 29-4-2016

Prima plek om te verblijven bij een kort verblijf in Bangkok. In een gezellige straat met allerlei kraampjes met eten, massagebedden en restaurantjes. Tegenover Kao San Road, maar die wil je eigenlijk snel weer verlaten. Rambuttri Road is veel gezelliger.

De kamer is heel eenvoudig met een kleine badkamer, maar je hoeft er immers alleen te slapen. Ontbijt is duur en niet heel goed. Beter ontbijt je bij een tentje iets verder in de straat.

De taxiboot is maar 10 minuutjes lopen, perfect om je (goedkoop) over het water te verplaatsen. Ga op de lokale boot en niet op de toeristenboot, dat scheelt je weer geld.

Gereisd met partner in september 2015

Perfect centraal, klein dakzwembad, relatief stil

PeterdenHaring, 17-1-2016

Gevonden via touroperator. Leuke plek, gezellig straatje met 20 massagestretchers, 10 supergoedkope eetkraampjes (pat thai voor 50 bath) en een paar heel goede restaurants (tot diep in de nacht open). Aan de overkant van een enorme winkelstraat (Koh San Road) weer vier straten met suizelend avond- en nachtvertier, gebakken schorpioenverkopers, kledingrekken en cafe's met bands afgewisseld met massagesaloons. Dichtbij de halte van de rivierveerboot. Voor 200 baht brengt de taxi je naar het eindstation van de Airport Metro (de supergoedkope en snelle Railway link). Taxi naar de luchthaven kost je heel veel meer. Ideaal om hiervandaan je trip te beginnen. Minder zijn de harde bedden, springveermatrassen, zoals bijna overal in Thailand helaas. Bijna overal 2-persoons standaard. Gewoon even bijbetalen en naar een hogere, luxe verdieping verkassen. Beneden is de kamer ietsje klam. De standaardkamer kost namelijk maar € 28 per nacht.
Gereisd met partner in december 2015

Prima gelegen, keurig hotel maar steeds duurder

Marco, 20-9-2015

Hotel ligt fantastisch net uit de drukte van Koh San road. Kom er al jaren en blijft een 'slaapfabriek', Thaise vriendelijkheid mist hier echt, omzet draaien is belangrijkste. Hotelfaciliteiten zijn prima en schoon. Wifi werkt prima en voor Thaise begrippen snel.

Sinds kort is ontbijt inclusief (prima ontbijt overigens) maar dit is ze zoveelste prijs verhoging. Begint nu echt overpriced te raken. Nog niet zo lang geleden (1-2 jaar) nog 800 bath nu inmiddels 1300 bath per nacht

Gereisd met partner in april 2015

Niet geweldig

C, 18-5-2014

Ontvangst bij receptie prima. Kamers erg basic. De airco in onze kamer deed het niet. Helaas was er geen oplossing. Succes dus vannacht met je kids. Volgende dag direct doorgegaan naar ons inmiddels vast starthotel even verderop.

Wel heel mooi groot zwembad met dakterras.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rambuttri Village Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rambuttri Village Inn in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rambuttri Village Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rambuttri Village Inn scoort een 5.51 uit 10 op basis van 27 reviews.