Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pathumwan Princess**** bij :

7 reviews over Hotel Pathumwan Princess in het Nederlands

Ligging is PERFECT

Hans, 18-9-2009

Naast MBK shopping center gelegen 4 sterrenhotel met modern design. Pas gerenoveerd. Mooie kamers, mooie healthclub en zwembad met ligbedden en handdoekservice.

Ontbijt was utstekend, ook de service van het business center bij een haperende wifi verbinding.

Deze omgeving wint aan populariteit bij de bezoekers.

Gereisd familie in september 2009

Paula , 31-10-2007

Zeer goed hotel wat ik zeker nog eens zal boeken als ik naar Bangkok ga!

Kamers waren zeer ruim met prachtig uitzicht over bangkok!

Ontbijt was uitstekend met verse fruitsappen!

Behoorlijk luxe, jammer dat we er maar voor 1 nacht waren. Uitstekende ligging om bangkok te bezichtigen!

Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2007

Pieter, 5-10-2007

Erg prettig, groot hotel. Fraaie lobby met aangrenzende bar (live muziek) en restaurants. Gunstige ligging t.o.v. Siam square, MBK (binnendoor bereikbaar) en sky train. Ontbijt op het terras van het Italiaanse restaurant 'Loop' aan de rand van het zwembad is een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2007

globetrotter, 24-2-2007

Een uitstekend en fraai 4 sterrenhotel, een uitgebreid ontbijtbuffet. Een rustige kamer met zeer ruime badkamer. Erg goede service voor de laatste dag zonder bijbetalen (als je nog een paar uur zonder kamer moet doorbrengen) Volgende keer gaan we er zeker weer heen. Ideaal voor 1e kennismaking met Bangkok. Of op adem komen voor terugreis. De grote shoppingmalls liggen rondom alswel het uitgaansleven. Met Skytrain snel en goedkoop van A naar B. Nog goedkoper en leuk: de taxibootjes nemen voor een paar cent. Op loopafstand vanaf hotel. Kan geen kritische noot bedenken. Zelfs prijs ligt veel lager dan in het Westen voor hetzelfde
Gereisd met partner in februari 2006

Jan Willem, 21-7-2006

Wij

Zeer comfortabel hotel, zijn 4 sterren zeker waard. Uitstekend hotel om bij te komen van de jetlag.

Ligging is goed, je kunt binnendoor naar het winkelcentrum MBK, wat aan de andere kant een skytrain station heeft. Let wel: naar de oude stad gaan is dan door de verstoppingen nog een hele trip.

Zwembad prima, lekker rustig 8 hoog.

Kamers keurig, schoon, verzorgd.

prijs/prestatieverhouding mogelijk wat minder.

Heb hier het beste bruine brood op van onze maand thailand.

Op service niets aan te merken: wij waren bij het vullen van de koffers een lade vergeten. Deze spullen werden op ons verzoek bewaard, maar hadden ook zo opgestuurd kunnen worden naar een volgend hotel.

Gereisd anders in juli 2006

Mabe;, 4-10-2005

Er is direct verbinding met de MBK, een mega winkelcentrum met 8 verdiepingen met heel veel winkels, restaurants, bioscoop e.d.

Ideaal als het regent of te warm is, je hoeft niet eens naar buiten als je hier logeert.

Gereisd anders in oktober 2005

Margriet, 20-6-2005

Een erg goed hotel met 1 van de beste massagesalons van Bangkok. D.m.v. een gangetje kom je in het aangrenzende winkelcentrum van 6 verdiepingen hoog waar je voornamelijk 'nep'merkkleding kan kopen. Het eten is er erg goed. De kamers zijn redelijk groot en hebben uitzicht over de stad (iedere morgen ligt er ook een gratis krant voor de deur).
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pathumwan Princess in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pathumwan Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pathumwan Princess scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.