Hotel Maxx ***

5,4

Matig

9 reviews over Hotel Maxx in het Nederlands

K. Schueler, 13-3-2008

Dit hotel deed ons denken aan een vormalig Oost-blok hotel. Vreselijk donker, ongezellig, smerig. Gewoonweg deprimerend. Ontbijt was slecht. 's avonds ons welkomsdiner hier gehad en dat was redelijk. Douchen was bij mij en andere reisgenoten onmogelijk. Er kwam geen water uit de douchekop. Scheuren in de gordijnen en het rook muf op de gang. Slecht begin van je vakantie.
Gereisd met vrienden in maart 2008

cees, 22-11-2007

zeer matig hotel, twee dagen meer dan voldoende. Hotel was een een doorgangshuis. Was sterk aan het vervallen. Eten voldoende. Niet voor herthaling vatbaar. Matig onderhoud.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Harald, 10-10-2007

Hier slechts 2 dagen verbleven, meer hoeft voor mij ook echt niet. Het begint al met de lobby, deze is erg ongezellig.

Ook het restaurant is niet gezellig, er zit bijna nooit iemand en bovendien is het niet leuk ingericht. Dan de kamers, de bedden zijn werkelijk kei- en keihard.

Bovendien zijn de ramen zo ontzettend smerig dat je niet fatsoenlijk naar buiten kunt kijken.

En de ligging....vlak naast een hele drukke en lawaaierige snelweg.

Enige pluspunt: het leuke zwembad.

Die 2 dagen waren echt genoeg!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Henk, 6-8-2007

Met Henk,

Henk is net terug. Henk verbleef dus in het maxx hotel.. Ik kwam de kamer binnen..op de grond bij de ingang lag allemaal wit poeder..Nieuwsgierig als ik ben, toch ff ruiken. Henk rook waspoeder, erg vreemd..Daarnaast zag ik opeens iets uit de lamp steken, tot mijn verbazing zag ik een stukje van een zonnebril, waarvan ik de andere helft onder de dekens vond..Achter het schilderij kwam een meter plastic.. Erg vreemd allemaal, vraag me af of die kamer wel schoongemaakt was zeg, wat goor.. Die ramen..daar kon ik niet doorheen kijken..

Groetjes van Henk

Gereisd met partner in augustus 2007

joris, 27-11-2006

Gewoon goed hotel waar niks verkeerd mee is, inrichting is misschien oudbollig...maar je kunt wel overal over zeiken, goede service(kapotte airco werd gelijk gemaakt) en de kamer is ook gewoon goed...de badkamer was erg goed met een hete superstraal...ook een hele verdieping die als een spa was ingericht waarbij je gelijk geholpen werd.

Voor europese begrippen gewoon goed

Gereisd met partner in november 2006

MMM, 25-7-2006

Voormalig oostblokassociaties krijg je van dit hotel, grote kolos aan snelweg waar het verkeer urenlang stilstaat. Dichtbijzijnde metrostation op 1.5 à 2 km afstand, met de taxi in de spits soms een half uur. Gore handdoeken, versleten lakens en dekens, smerige ramen, muffe geur in de gangen. Ontbijt echter prima, evenals de service van de bell boy en in de bar. Desalniettemin, niet hier naar toegaan.
    Gereisd anders in juli 2006

Henk, 4-5-2006

s'ochtends om 07.15 gewekt worden door het kamermeisje is niet echt prettig...

Dat is een aantal keer gebeurd, niet echt prettig als je het aan henk vraagt...

Het restaurant, dat is ook niet echt gezellig er zit nooit iemand..

En als je op 22hoog zit heb je best leuk uitzicht, jammer dat die ramen dan zooo goor zijn dat je bijna niets meer ziet, erg jammer..maar dat kan toch niet..maak ze is schoon..

Het is een low budget hotel waar erg irritante chinezen komen die denken dat ze de enige zijn (met je koffer in een volle lift staan en echt helemaal niemand die opzij gaat als je eruit wilt)

Gr. Henk

Gereisd anders in mei 2006

Janneke, 4-5-2006

Een superhotel kan ik dit niet noemen hoor. De ligging vanaf het centrum is echt te ver, de meeste taxichaufeurs weten het niet te vinden of hebben geen zin in deze rit. De schoonmaak klopt om 7.15 aan voor de schoonmaak, lekker vroeg, heb je nog wat aan je dag. Verder zijn de zogehete verbindingskamers nogal gehorig... Maar ach, voor die 15 euro per nacht is het wel te doen.
    Gereisd anders in mei 2006

bex, 4-12-2005

super hotel ligt aleen erg ver van het centrum af was zelf met een groeprondreis (bex) en dan wordt alles voor je geregeld en is het geen probleem.
    Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maxx bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxx in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxx scoort een 5.44 uit 10 op basis van 9 reviews.