Hotel Mandarin ***

6,9

17 reviews over Hotel Mandarin in het Nederlands

Mooi doortrek hotel

Djinnie, 11-10-2010

goed en net hotel midden in bangkok. kamers zijn schoon en worden netjes bijgehouden. Het hotel is een mooie uitvalsbasis voor leuke trips bangkok in.
Gereisd met partner in januari 2008

Goed hotel

Ph. Delcroix, 17-8-2009

Prijs / kwaliteit ok, goede ligging t.o.v. het centrum. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in februari 2009

voor mij een gewoon goed gelegen hotel

Gino , 3-12-2008

Ik ben een week terug en verbleef er verschillende keren als uitvalsbasis. Was niet slecht maar iets te duur voor wat het is. Eten OK, service OK. Dicht bij de uitgaansbuurt in Silom.
Gereisd met vrienden in december 2008

fam. Mansveld-Mijnster, 28-7-2007

In 2002 zijn we noodgedwongen in dit hotel terechtgekomen, nadat we met mijn bejaarde ouders opgelicht waren door mevr. Judith, ook Indisch en gelukkig nu veroordeeld, van reisbureau uit Den Haag. We stonden op het vliegveld van Bangkok terwijl Judith met ons geld ervandoor was gegaan. De Thaise reisagent had ons zeer behulpzaam opgevangen en voor een hele redelijke prijs een alternatief aangeboden. Zodoende kwamen we in dit uitstekende hotel terecht. Kamers waren netjes en ontbijt was erg goed verzorgd. Gelegen in het gezellige chinatown en bij de leuke avondmarkt van Patpong.
Gereisd familie in juli 2007

bert, 10-5-2007

slecht hotel

1 nacht bij geboekt kosten 2400 thb

belachelijk.

ik kom hier nooit weer.

Gereisd anders in mei 2007

roos, 18-3-2007

Wij betaalde € 19,00 p/nacht per kamer incl. ontbijt en dat was een perfecte prijs/ kwaliteit verhouding. Grote en nette kamers maar ook wij zaten in het oude gedeelte. De douchekop in de badkamer was gemaakt voor asiatische mensen. Ik moest op mijn knieen in de badkuip zitten om mijn haren te wassen! Op loopafstand van de bekende winkelcentra MBK, Siam en de night market. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een lekker zwembad wat ik nu niet direct miniscuul wil noemen. Van 's-ochtends al 11 tot 's-middags 15.00uur ligt het zwembad in de zon maar er zijn prasols die schaduw kunnen bieden. Tevens is er, als je de trap opgaat een groot zonterras. Tja wat wil je meer voor die prijs? Nadeel is dat men de dure taxiservice aan je probeert op te dringen. Zodra je laat doorschemeren dat je gaat uitchecken beel eze ongevraagd de limousine taxiservice voor het hotel. Ze berekenen je dan 900Bht voor een rit naar de luchthaven terwijl de reguliere taxi 500Bht berekent.
Gereisd met partner in maart 2007

Jeannette en Henk Hinten, 6-3-2007

Het hotel had vroeger 4 sterren, maar is nu vergane glorie. Het oude gedeelte is nog vol grandeur. Ziet er ook goed uit, maar het flatgebouw is een stuk minder. Vieze vloerbedekking en muffe lucht.
Gereisd met vrienden in februari 2007

Bas Huijgen, 29-8-2006

Beetje oud en zeker de kamers kunnen wel een update gebruiken. Zwembad is miniscuul klein. Het ontbijt is redelijk goed. Wel waar voor je geld want het is een van de goedkoopste hotels dichtbij Silom, toch zit ik liever in Pinnacle lumpinee.
Gereisd anders in augustus 2006

Rene, 11-7-2006

kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Afmeting, netheid en faciliteiten zijn oke. Groot hotel. Vervelende tuktuk en taxichauffeurs voor de deur. Je kunt ze beter zelf aanhouden als ze langs rijden. Geen hotel waarvan je zegt daar wil ik de volgende keer weer terugkeren.
Gereisd alleenreizend in juni 2004

Saskia Horsthuis, 6-7-2006

Augustus 2004 hier verbleven. De buitenkant ziet er niet veelbelovend uit, de binnenkant echter wel. De kamers zijn ontzettend ruim en schoon. Ziet er allemaal netjes uit. Dagelijks nieuwe handdoeken. Het ontbijt is - zoals eerder gezegd - TOP. Erg veel keuze en erg lekker. Op korte loopafstand van de Patpong en het moderne centrum. Dichtbij Chinatown. Handig als je 's avonds nog even ergens naartoe wilt of iets wilt eten. Prima hotel.
Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mandarin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mandarin scoort een 6.88 uit 10 op basis van 17 reviews.