Hotel Makkasan Inn

Hotel Makkasan Inn
Makkasan Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Makkasan Inn bij:

1 review over Hotel Makkasan Inn in het Nederlands

Keurig en betaalbaar hotel

E & J, 3-1-2009

Beetje lastig te vinden voor de taxichauffeur, maar Makkasan Inn ligt op een steenworp afstand van het Makkasan Inn treinstation. Het was een tip van mijn oom (die een Thaise vrouw heeft): super aardig personeel, nette kamer en aardig rustig voor een hotel in een drukke straat! Mijn vriend en ik verbleven er vorig jaar november voor 980 Bath per nacht: 2 nachten aan het begin van onze reis en onze laatste nacht in Thailand. Nadeel is dat het niet in het centrum ligt, maar met de snelle ontwikkeling van de skytrain (er was eind 2007 ook een halte bij station Makkasan in aanbouw) is dat over een tijdje wellicht geen echt probleem meer (net als de reis van het vliegveld naar het hotel: ook een skytrain-route!). En een stukje lopen is ook zo erg niet!

Ben je man, laat je dan zeker een pak en blouse aanmeten bij S-Boss next door: goede kwaliteit, prima service en zeer betaalbaar!

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Makkasan Inn in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Makkasan Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Makkasan Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.