Beoordelingen Hotel Lebua at State Tower*****

Lebua at State Tower*****
37 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Lebua at State Tower*****
1055 Silom Road, T-10500, Bangkok

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lebua at State Tower***** in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lebua at State Tower***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Lebua at State Tower scoort een 9,4 uit 10, op basis van 37 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lebua at State Tower***** in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lebua at State Tower*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Lebua at State Tower***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel Lebua at State Tower***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Lebua at State Tower***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thailand. Vergelijk Hotel Lebua at State Tower***** met andere accommodaties in Bangkok.
Even geduld a.u.b.

9,2
9,7
8,5
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Letterlijk en figuurlijk een hoogtepunt"vertalen
Dezcend
10,0

01-11-2013 Na wat fotos te hebben gezien op het internet wilde ik graag naar dit hotel, en dat bleek een verstandige keuze!! Alle kamers zijn ontzettend ruim, schoon en luxe ( we hebben na meerdere bezoeken verschillende kamers gehad) het is een fantastisch hotel, prachtig uitzicht, mooie ruime kamers, goede service, overheerlijk ontbijt, alles klopt, op het dakterras van het hotel waan je je opeens in een sprookje, dineren, cocktail drinken, live muziek en een fantastisch uitzicht.

Niet twijfelen aan dit hotel, voor deze prijzen zult u zich niet vaker in zulke luxe begeven.

met partner, Juli 2013
"Luxe hotel"vertalen
wiek1
10,0

25-10-2013 Tijdens ons verblijf zijn hebben we 2x in dit hotel geweest. Wat een luxe kamers met een geweldig uitzicht. Zeker rivierzicht nemen!! Ontbijt is ERG uitgebreid. Vanuit het hotel kun je in de avond ook gaan eten in het dichtbij gelegen Shangri - La hotel. Vanuit hotel ben je zo bij alle attracties met een taxi. Afhaal service [mercedes] is aan te bevelen als je aankomt. Goede introductie wat wel en niet te doen in de stad en inchecken gaat via super snelle service!

met partner, Jan. 2013
"Top!"vertalen
michael
6,0

17-01-2013 Heerlijk in het Lebua op de 58e gezeten. Er is maar 1 minpuntje en dat is dat de liften wel eens wat langer kunnen duren. Sky bar fantastisch!!! The Hangover Suite, Mezza Luna. Helemaal af!!!

zakelijk, Nov. 2012
"Beter is niet mogelijk"vertalen
t-rex
10,0

28-10-2013 Als je echt state of the art wilt overnachten dan is er volgens mij niets beter als dit hotel. Nu hadden we ook wel een 2 kamer suite dus mag wat kosten maar tsjonge wat was het top.
Ontbijt weet je niet wat je meemaakt zo uitgebreidt,maar de algehele service was super. Ligt goed centraal waardoor je overal zo bent eigenlijk.
Bezoekje waard is de sirocco bar maar dan moet het wel niet waaien ;-)
Ik heb er 2 nachten verbleven op doorreis naar Phuket.

met partner, Sept. 2012
"Gewoon top!"vertalen
Peter
9,0

15-04-2014 Het befaamde hotel uit de Hangover 2 (er is zelfs een kamer naar vernoemd), echt een aanrader! Wij hebben er onze vakantie in Thailand mee afgesloten, wat een luxe! De kamers (eerder een appartement) zijn enorm en ik wilde het bed gewoon mee naar huis nemen zo comfortabel. Het ontbijt; alles wat je je maar kunt wensen en wat een service. Na het uitchecken konden we nog gebruik maken van de sauna, kregen handdoeken mee etc. Er wordt werkelijk alles aan gedaan om het de gasten naar hun zin te maken.

met partner, 2012
"Fantastisch hotel"vertalen
Wendy
9,0

10-08-2012 Boven op het dak een cocktail drinken met de skyline van Bangkok op de achtergrond was een onvergetelijke ervaring.

met vrienden, Juni 2012
"Waanzinnig mooi!"vertalen
Robert
10,0

12-11-2012 Dit hotel is het mooiste wat ik Tot nu toe heb meegemaakt. Er zullen vast betere hotels op de wereld zijn maar dit is iets wat je moet meemaken. Wij hadden een kamer met 5 mensen op de 55e etage. Dit was niet goedkoop we betaalde 450 euro per dag. Leuk om te vertellen is dat THE hangover 2 in dit hotel is opgenomen. De skybar is een must see en moet je een keer in je leven gezien hebben. Het eten in de tower club ( wat het duurste is) is voortreffelijk. Als je gaat rond touren in Thailand is dit een mooie plek om te acclimatiseren en bij te komen van je cultuur shock. Het uitzicht uit de grote ramen en verschillende balkons die bij de kamer zitten zijn amazing!!! Bedenk je geen moment als je naar Thailand gaat.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"1 woord fantastisch"vertalen
Vincent
10,0

14-08-2011 De service is echt het beste van het beste. Niets is te gek. Zeer gastvrij, ales kan en word voor je geregeld. Om nog maar te zwijgen van het ontbijtbuffet van normaal ontbijt tot sushi en indaase curry. Nee het beste hotel waar ik ooit geweest ben.
Het uitzicht van de verschillende buiten restaurants en in het bijzonder is shirocco is adembenemend. Mix dan lof en iedereen aan te raden.
Ik heb zelf 20 jaar ervaring in de horeca en ben eigen horeca ondernemer, ik heb het een en ander meegemaakt

met jonge kinderen, Juli 2011
"Pure luxe"vertalen
M
7,0

29-03-2012 lebua is een prachtig hotel, ook met kinderen. de Skybar is een aanrader!

zakelijk, Mrt. 2011
"Best hotel ever seen"vertalen
Eric Dekker
10,0

28-03-2011 Wat een geweldig hotel, alle superlatieven schieten hier tekort aan werkelijk alles is hiert gedacht, ontbijt nog nooit zo uitgebreid gezien en was overheerlijk, sirocco bar een beleving op zich dus gewoon in 1 woord top

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?