Hotel Lebua at State Tower *****

9,4

33 reviews over Hotel Lebua at State Tower in het Nederlands

Gewoon top!

Peter, 15-4-2014

Het befaamde hotel uit de Hangover 2 (er is zelfs een kamer naar vernoemd), echt een aanrader! Wij hebben er onze vakantie in Thailand mee afgesloten, wat een luxe! De kamers (eerder een appartement) zijn enorm en ik wilde het bed gewoon mee naar huis nemen zo comfortabel. Het ontbijt; alles wat je je maar kunt wensen en wat een service. Na het uitchecken konden we nog gebruik maken van de sauna, kregen handdoeken mee etc. Er wordt werkelijk alles aan gedaan om het de gasten naar hun zin te maken.
Gereisd met partner in september 2012

Letterlijk en figuurlijk een hoogtepunt

Dezcend, 1-11-2013

Na wat fotos te hebben gezien op het internet wilde ik graag naar dit hotel, en dat bleek een verstandige keuze!! Alle kamers zijn ontzettend ruim, schoon en luxe ( we hebben na meerdere bezoeken verschillende kamers gehad) het is een fantastisch hotel, prachtig uitzicht, mooie ruime kamers, goede service, overheerlijk ontbijt, alles klopt, op het dakterras van het hotel waan je je opeens in een sprookje, dineren, cocktail drinken, live muziek en een fantastisch uitzicht.

Niet twijfelen aan dit hotel, voor deze prijzen zult u zich niet vaker in zulke luxe begeven.

Gereisd met partner in januari 2013

Beter is niet mogelijk

t-rex, 28-10-2013

Als je echt state of the art wilt overnachten dan is er volgens mij niets beter als dit hotel. Nu hadden we ook wel een 2 kamer suite dus mag wat kosten maar tsjonge wat was het top.

Ontbijt weet je niet wat je meemaakt zo uitgebreidt,maar de algehele service was super. Ligt goed centraal waardoor je overal zo bent eigenlijk.

Bezoekje waard is de sirocco bar maar dan moet het wel niet waaien ;-)

Ik heb er 2 nachten verbleven op doorreis naar Phuket.

Gereisd zakelijk in november 2012

Luxe hotel

wiek1, 25-10-2013

Tijdens ons verblijf zijn hebben we 2x in dit hotel geweest. Wat een luxe kamers met een geweldig uitzicht. Zeker rivierzicht nemen!! Ontbijt is ERG uitgebreid. Vanuit het hotel kun je in de avond ook gaan eten in het dichtbij gelegen Shangri - La hotel. Vanuit hotel ben je zo bij alle attracties met een taxi. Afhaal service [mercedes] is aan te bevelen als je aankomt. Goede introductie wat wel en niet te doen in de stad en inchecken gaat via super snelle service!
Gereisd met partner in juli 2013

Top!

michael, 17-1-2013

Heerlijk in het Lebua op de 58e gezeten. Er is maar 1 minpuntje en dat is dat de liften wel eens wat langer kunnen duren. Sky bar fantastisch!!! The Hangover Suite, Mezza Luna. Helemaal af!!!
Gereisd met partner in januari 2013

Waanzinnig mooi!

Robert, 12-11-2012

Dit hotel is het mooiste wat ik Tot nu toe heb meegemaakt. Er zullen vast betere hotels op de wereld zijn maar dit is iets wat je moet meemaken. Wij hadden een kamer met 5 mensen op de 55e etage. Dit was niet goedkoop we betaalde 450 euro per dag. Leuk om te vertellen is dat THE hangover 2 in dit hotel is opgenomen. De skybar is een must see en moet je een keer in je leven gezien hebben. Het eten in de tower club ( wat het duurste is) is voortreffelijk. Als je gaat rond touren in Thailand is dit een mooie plek om te acclimatiseren en bij te komen van je cultuur shock. Het uitzicht uit de grote ramen en verschillende balkons die bij de kamer zitten zijn amazing!!! Bedenk je geen moment als je naar Thailand gaat.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Fantastisch hotel

Wendy, 10-8-2012

Boven op het dak een cocktail drinken met de skyline van Bangkok op de achtergrond was een onvergetelijke ervaring.
Gereisd met partner in januari 2012

pure luxe

M, 29-3-2012

lebua is een prachtig hotel, ook met kinderen. de Skybar is een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

1 woord fantastisch

Vincent, 14-8-2011

De service is echt het beste van het beste. Niets is te gek. Zeer gastvrij, ales kan en word voor je geregeld. Om nog maar te zwijgen van het ontbijtbuffet van normaal ontbijt tot sushi en indaase curry. Nee het beste hotel waar ik ooit geweest ben.

Het uitzicht van de verschillende buiten restaurants en in het bijzonder is shirocco is adembenemend. Mix dan lof en iedereen aan te raden.

Ik heb zelf 20 jaar ervaring in de horeca en ben eigen horeca ondernemer, ik heb het een en ander meegemaakt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Best hotel ever seen

Eric Dekker, 28-3-2011

Wat een geweldig hotel, alle superlatieven schieten hier tekort aan werkelijk alles is hiert gedacht, ontbijt nog nooit zo uitgebreid gezien en was overheerlijk, sirocco bar een beleving op zich dus gewoon in 1 woord top
Gereisd zakelijk in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lebua at State Tower bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lebua at State Tower in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lebua at State Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lebua at State Tower scoort een 9.37 uit 10 op basis van 37 reviews.