9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Bangkok**** bij :

4 reviews over Hotel Holiday Inn Bangkok in het Nederlands

Schitterende suite!

Fulko, 7-2-2012

in hartje cenrum, op loopafstand van Patpong en de rivier ligt dit luxe zaken hotel. Alles is hier goed aan.
Gereisd met partner in december 1994

Heerlijk hotel met prettig personeel

Gert M, 24-3-2010

Wij proberen elke jaar met onze vakantie een stop te maken in Bangkok.

De afgelopen 5 jaar hebben we steeds in dit hotel verbleven.

Kamer en badkamer van alle gemakken voorzien.

Personeel is zeer aardig en indien nodig erg behulpzaam.

Restaurant geweldig. Ontbijt zeer uitgebreid.

Met een halte van de Skytrain voor de deur zijn andere delen van de stad ook makkelijk te bereiken. Grote mooie winkelcomplexen liggen zo'n beetje naast de deur.

Gereisd met partner in december 2009

wat een topper!

C. Boer, 12-9-2008

Wij gaan wederom naar Bangkok, rond de Kerst, en zullen in het Holiday Inn Silom verblijven. Dit is de tweede keer dat we voor dit hotel kiezen. Het heeft alle facliteiten voor een goed verblijf. Ontbijt is perfect, zeer gevarieerd. Voor ons geen ander hotel meer.
Gereisd anders in september 2008

Deo Campo, 2-9-2007

Gelegen vlak in het centrum naast 'chidlom' skaytrain staion. Goed hotel. Goed restaurant (buffet). Veel mogelijkheden om 'buiten' te eten, duur, matig of goedkoop. Uiterst gemakkelijk voor een korte 'shopping' verblijf vlak waar het allemaal hoort (alles op loopafstand). Min punt zijn de kamers: zeer klein voor de veel te hoge prijs! Ander is alles dik in orde.
Gereisd met vrienden in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Bangkok scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.