Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Pinnacle** bij :

1 review over Hotel Grand Pinnacle in het Nederlands

dicht bij vliegveld met vriendelijk personeel

m. huisman, 16-1-2011

we verbleven hier de eerste 2 nachten en onze laatste nacht in Thailand. We werden na een vertraging van dik 24 uur netjes opgehaald op het vliegveld (het was 3 uur 's nachts). Nadat we alleen maar een mailtje hadden verstuurd dat we vertraging hadden.

Het hotel ligt op een 10 minuten rijden van het vliegveld.

De kamers zijn simpel, hebben airconditioning. De bedden zijn schoon. De badkamer is verouderd en simpel met alleen een douche, wc en een wastafel. Er is voldoende warm water.

Er is geen lift, maar de koffers worden netjes naar boven gebracht.

's ochtends was er een eenvoudig ontbijt met eieren met ham of bacon, koffie, sap. Er was fruit, brood en cornflakes.

De dame bij de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.

Er zijn een paar parkeerplaatsen bij het hotel, hier konden we onze huurauto die we de 2e dag hebben opgehaald makkelijk parkeren.

Gereisd familie in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Pinnacle in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Pinnacle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Pinnacle scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.