5,6

Matig

7 reviews over Hotel First House in het Nederlands

Nooit meer in het first house

rieng1968, 1-9-2009

Doordat een ander hotel vol bleek en we laat waren hier 2 nachten geboekt. Een waar drama. De kamers zijn vies, gordijnen kapot, bedden zijn vies en slap. kamers hebben goor stinkend tapijt en dae badkamer is ook al niet schoon. De airco maakte een herrie als een stoommachine. Al eerder opgemerkt is dat dit hotel onveilig is, dit is echt zo... bij brand kun je geen kant op en heb je geen enkele kans. Locatie ok als je van kleding houd. Patunam is geen verkeerde buurt maar de BTS is ver weg net als de MRT. Eten in restaurant is beroerd en wij hebben direct na eerste nacht uitgecheked. Er zijn talloze beter hotels in Bangkok, wij zijn er nu voor de 56e keer geweest maar dit hotel staat in de top 3 van aller slechtste.
    Gereisd met partner in augustus 2007

ALTERNATIEF ZOEKEN

bohpenyang, 29-8-2009

ALGEMENE INDRUK & LIGGING:

Hotel is gelegen in een smalle soi op een steenworp afstand van de Pratunam (kleding) markt. Andere shopping malls liggen binnen 5 tot 10 minuten lopen.

Eet- & uitgaansgelegenheden zijn er zo goed als niet in de directe omgeving, daarvoor moet je naar Banglamphu (Khao San Rd) of Sukhumvit.

De skytrain stations Ratchathewi & Siam liggen op ca. 20 minuten loopafstand van het hotel.

Zowel van buiten als van binnen maakt het hotel een wat 'shabby' indruk. Omdat het hotel is samengesteld uit diverse vleugels die later zijn samengevoegd is het een doolhof van gangen, trapjes en corridors.

BIJ BRAND IS HET HOTEL EEN VAL VOOR DE GASTEN!

SERVICE & ETEN

Personeel aan de balie is niet onaardig maar ook niet erg behulpzaam en efficient.

Na een klacht over ongedierte (bedbugs, kakkerlakken e.d.) werd geen aktie ondernomen, zodat s'nachts de nachtportier door mij moest worden ingeschakeld om van kamer te wisselen omdat de situatie onhoudbaar was geworden.

Geen enkele geno

Gereisd met vrienden in januari 2008

Dennis, 25-6-2008

Wij zijn hier voor 1 nacht (gelukkig) geweest! We hebben verschillende hotels in bangkok en thailand gezien maar zo slecht als dit niet!! We hadden een kamer zonder raam net een kelder! Het "bed" bestond uit 2 matrassen op elkaar!! De kamer was erg oud, versleten en erg vies! Om op de hotelkamer te komen was ook een hele constructie we moesten met 2 verschillende liften door verschillende gangen en dan maar hopen dat je niet verdwaalt Dan zou je zeggen misschien zijn ze dan een beetje vriendelijk in de receptie maar nee ook niet helaas!! Dus absoluut geen aanrader. Er is zoveel beter te krijgen in bangkok!!
    Gereisd met partner in juni 2008

Johan Geerts, 15-7-2007

Voor de prijs (ca 18 euro all incl.)van het hotel is het prima en op die locatie geloof ik niets beter te krijgen
      Gereisd met partner in juli 2007

GERRIT & SUPHAPORN, 30-6-2007

first house hotel , soi19 petchburi road, ik ken het adres uit mijn hoofd wij zijn hier zeker al10keer geweest door de jaren heen , een tweede huis in bkk , klein hotel..! prijs/kwaliteit ok , het geheel is wat gedateerd maar schoon

een hotel voor max 3 nachten in bkk , goed om te winkelen ,helaas geen zwembad , altijd lekker gegeten(thais) , hotel heeft 2* geen 3 , een keuze als je voor weinig een eenvoudig hotel zoekt voor 1-2 max3 nachten (lees slaapplaats)

Gereisd met partner in januari 2006

ugo, 8-4-2006

eenvoudig hotel, verzorgde kamers, zijstraat van de drukke Petchburi rd; 5min van WTC, scoort goed in prijs/kwaliteit slechts 700 Bath via Greenwood travel
      Gereisd anders in april 2006

e v.d bogaard, 28-2-2006

Het hotel straalt de jaren 70 uit.

wij zaten op de negende verdieping en hadden uitzicht op een muur op 5 cm. op de trappen van het hotel moet een niet aziaat gebukt lopen. het ontbijt is enkel met thais eten. hotel schijnt wel goedkoop te zijn . al met al een zeer pover hotel.

Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel First House*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First House in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First House scoort een 5.63 uit 10 op basis van 8 reviews.