7 reviews over Hotel Dï Ma Pavilion in het Nederlands

albert, 21-8-2007

Dit hotel heeft inderdaad van binnen een oude uitstraling. Eerst indruk van receptie heel matig personeel kent geen thaise glimlach! als je iets vraagt worden ze er snel moe van. Tapijt in kamers zeer oud en vies, uitzicht aan hele linkerkant op een muur ook op 26e verdieping! Badkamer is wel schoon en ok (deluxe kamer) en bedden worden goed verschoond. Ga liever een hotel verder East inn tien keer beter!
Gereisd anders in augustus 2007

Sabine, 16-7-2007

Wij slapen regelmatig in het DMA, het is een keurig hotel en ligt op een hele goede plaats binnen de stad. Dicht bij de grote rondweg van BKK en toch central bij alle winkels en bezienswaardigheden. Aan te raden is de massagesalon in het straatje recht tegenover het hotel en de kleermaker Jazz Fashion in de straat naar de Pratanum market (Indra Hotel). Wij hebben op meerdere locaties binnen BKK geslapen en dit is toch wel de beste.
Gereisd met partner in juli 2007

Patrick, 5-12-2006

Tja, slecht was het niet maar voor voor die prijs verwacht je iets anders. Ontbijt viel wel mee, en personeel was behulpzaam. Maar de kamer zijn al van de oude kant. Het geheel heeft een oude uitstraling.
Gereisd anders in december 2006

E. Bosma, 2-12-2006

Naam hotel is overigens D'Ma Pavillion. Heel mooi hotel, prima service. Kamer prachtig, zwembad + fitness centrum op 8e etage. Hebben wij niet uitgeprobeerd. Ontbijtbuffet uitgebreid, vriendelijk personeel. Ook wij moesten een keer om 06.00 uur ontbijten. Was toen geen enkel probleem, er zaten zelfs al mensen vóór 06.00 uur aan het ontbijt. Goed restaurant (Dudeffend's) in de lobby. Trips en taxi's kunnen in hotel worden geregeld. Als we weer in Bangkok zijn gaan we zeker weer naar D'Ma.
Gereisd anders in december 2006

Marjan, 6-9-2006

Een gemiddeld hotel. Geen specifieke kritiekpunten. Alles is okay maar het houdt niet niet over. Hadden een late check-out geboekt en betaald maar daar wilde men ter plekke toch nog extra geld voor hebben. M.b.v. hostess opgelost. Zouden er zelf niet meer heen gaan maar hbben nogmaals geen overduidelijke kritiekpunten. Het is het gewoon net niet.

p.s. wel veel groepen met Franse touristen die vrij veel lawaai maken

Gereisd met partner in januari 2004

Eva Air, 13-8-2006

Wij hebben in bangkok in 2 hotels gelogeerd nl:Eastin en Dima hotel.Dima is veel beter dan Eastin qua prijs en kamers.
Gereisd met partner in juli 2006

Marika en Erik, 31-3-2005

wij hebben een paar nachten in dit mooie hotel doorgebracht, ziet er erg gelikt uit, maar slechte service. Wij zouden om 6:10 uur smorgens opgehaald worden voor een excursie naar de River Kwai, maar aangezien het ontbijtbuffet van 6:00 tot 10:00 uur was, wilden wij iets eerder eten, maar dat kon niet, voor zo'n groot hotel een slechte service, verders was het een mooi complex
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dï Ma Pavilion**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dï Ma Pavilion in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dï Ma Pavilion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dï Ma Pavilion scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.