Hotel Comfort Suites Airport Bangkok ***

Comfort Suites Airport Bangkok
7,3

4 reviews over Hotel Comfort Suites Airport Bangkok in het Nederlands

Degryse Johny, 28-3-2006

Ben in 2004 naar bangkok geweest en heb gelogeerd in et TongTara Hotel. En ik moet zeggen daar was de service en het personeel Uitmuntend.
Gereisd anders in maart 2006

edwin, 17-3-2006

lekker dicht bij de luchthaven, maar daar houdt het positieve wel op.

Kamers zijn okay (oud), en het ontbijt was goed.

Maar veel vliegtuiglawaai!!!

Misschien is het rama garden een betere optie.

Gereisd anders in maart 2006

Alex, 27-8-2005

Goed hotel voor de eerste,of de laatste nacht van de vakantie (ivm snelle bereikbaarheid van het vliegveld,Don Muang).Gratis shuttle bus van/naar het vliegveld.Verwacht geen luxe kamer/ontbijt,en houd rekening met geluids overlast van opstijgende vliegtuigen.Het hotel is wel ideaal voor vliegtuigspotters,want vanaf het dak kijk je zo op de landingsbaan van het vliegveld.De punten die ik gaf voor bereikbaarheid/ligging zijn bedoeld vanaf het vliegveld !!!.
Gereisd anders in augustus 2005

Edwin en Esther, 24-8-2005

wij hebben hier een nacht geslapen voor we naar huis gingen, prima kamers, een suite met aparte woonkamer.... heerlijke grote bedden en een klein zwembad.

Het ligt niet echt in een leuke buurt maarja het is dan ook een airporthotel.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites Airport Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites Airport Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Suites Airport Bangkok scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.