Hotel Classic Place ***

7,4

24 reviews over Hotel Classic Place in het Nederlands

Goed stadhotel

Rob, 5-12-2009

Niet heel beijzonder allemaal, behalve het eten dat was geweldig!! Kamers zijn prima. Ligging tov centrum niet zo goed, maar je kan overal komen. Klein lekker zwembadje. Voor een paar dagen prima hotel
Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

Goed voor een goedkoop verblijf

M.H. van der Velde, 23-12-2008

Het is een goedkoop hotel, maar in Bangkok heb ik wel betere hotels gezien.

De kamers en de plaats om te ontbijten zijn op twee verschillende locaties: niet ideaal.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Mark Pietersen, 2-3-2008

Ja .. was voor het eerst in bangkok..en dat was wel even wat Toen jan 2005.. helemaal alleen. maar erg leuk klein hotel.. dicht bij zit een leuk buiten resaurant waar je goed kan eten .. Metro om de hoek .. zo kan je echt overal snel heen. goed personeel .. klein Zwenbad .. met stinkende Rivier er achter .. maar ja dat hoord nu eenmaal bij Bangkok en is dus alleen maaar goed voor je totaale indruk van het land !! verder is het hotel schoon en heeft een lift en internet mogenlijk heden er is een bakker op de hoek .. erg lekker ! oh ja ga niet naar de Sauna .. alleen op eigen risico ! LOL
Gereisd anders in maart 2008

B. van Polanen, 20-8-2007

Een prima budgethotel. Ligt buiten het centrum, maar met metro, taxi en tuk-tuk is alles goed bereikbaar. Het hotel is niet al te groot en heeft een goed restaurant. Het ontbijtbuffet en lunchbuffet is zeer uitgebreid.
    Gereisd familie in juli 2007

Wilma, 12-8-2007

Prima hotel, met goede verbinding naar het centrum. Metro om de hoek en watertaxi ook. Achter het hotel (goed te zien en horen vanuit het zwembad), loopt een kanaal waar de watertaxi door "raced". Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Gereisd familie in augustus 2007

Malou, 12-8-2007

Goede prijskwaliteitverhouding. Mooie grote kamers, kijk wel of je niet aan de wegkant ligt want daar is overlast van auto's. Goed uitgebreid buffet. Klein zwembadje met niet veel ligbedden, wel erg leuk gelegen aan het kanaal waar je verder geen last van hebt. 100 meter van het hotel is een metrostation erg handig en goedkoop, reis daarmee want met de taxi is er altijd file. Erg vriendelijk personeel!
    Gereisd anders in augustus 2007

Suus, 16-7-2007

Wij waren in oktober 2006 in dit hotel. Omdat we al op Zoover hadden gelezen dat we waarschijnlijk moesten wachten tot we onze kamer op mochten, waren we hierop voorbereid. We hebben de tijd gebruikt om lekker uitgebreid te gaan ontbijten. Tuurlijk is het niet fijn na zo'n lange vlucht, maar in Nederland is het toch ook niet anders, daar mag je vaak zelfs pas om 15.00u je kamer in. Service e.d. was verder prima.
    Gereisd met partner in oktober 2006

Annett, 19-5-2007

Ik ben al verschillende keren in dit hotel geweest, en ik denk dat het een goed hotel is, zeker gezien de prijs. De service is in de afgelopen jaren wel wat achteruit gegaan maar nog steeds voldoende.

Gereisd anders in mei 2007

Erik Apol, 6-5-2007

Voor Thaise begrippen gewoon middelmatig hotel klein zwembadje voor de nodige verkoeling, eten redelijk, vriendelijke mensen maar ja dat zijn ze overal in Thailand. Kortom voor 12 euro is het gewoon goed. kan je ook niet veel meer verwachten toch?
    Gereisd anders in mei 2007

Caroline, 10-4-2007

Wij hebben hier in de zomer van 2006 gedurende 6dagen gelogeerd. Het is een eenvoudig hotel met een toch wel goede service. De kamers zijn eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig is, niets extra. Het hotel ligt midden in het drukke centrum. Het ligt (volgens de gids) in de arme wijk van Bangkok (direkt met de feiten geconfronteerd). Voor de lage prijs is dit een zeer verzorgd hotel.
    Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Classic Place bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Classic Place in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Classic Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Classic Place scoort een 7.38 uit 10 op basis van 24 reviews.