7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel China Town Bangkok*** bij :

6 reviews over Hotel China Town Bangkok in het Nederlands

leuk hotel midden in chinatown

madeliefje1965, 13-8-2015

goed verzorgd hotel, midden in Chinatown. Geen balkon, als mijn man wilde roken moest hij 20 verdiepingen naar beneden ;-)! Ontbijt was goed, ook een maal gegeten bij het Chinese restaurant in het hotel maar dat kun je beter doen in Chinatown, veel goedkoper en lekkerder. Vervoer hebben wij gedaan met de boten, de straat tegenover het hotel uitlopen, dan kom te vanzelf terecht bij de boothalte. Onder in het hotel zit een starbucks
Gereisd met partner in juni 2015

Fijn hotel!

D Sleebos, 5-8-2010

Het ligt in midden in Chinatown, maar gelukkig hoor je daar niks van in de kamers! Zodra je buiten stapt sta je tussen het chaotische verkeer van Bangkok en de gezellige marken. Wij vinden dit hotel in vergelijk met andere hotels in Bangkok een goede keus. Gewoon vriendelijk personeel en mooie kamers. Wij vinden persoonlijk dat je beter in Chinatown kan verblijven dan in het centrum, het verkeer is daar nog drukker.
Gereisd met partner in juli 2010

Fijn hotel!

Yvonne en Aad, 5-8-2010

Het hotel ligt midden in Chinatown, zodra je buiten stapt zit je tussen het verkeer en gezellige marktjes. In de kamer die wij hadden hoorde we gelukkig niks van het verkeer, dus dat was heel fijn. Het hotel zelf is prima, de kamers zijn erg netjes en modern. vriendelijk en professioneel personeel. Wij waren blij met onze keuze!
Gereisd met partner in juli 2010

Hotel wat ouderwets

andre, 6-11-2009

Prima plek om China Town te ontdekken, vanuit het wat ouderwets aandoende hotel.

Doorsnee kamer is aan de kleine kant maar netjes. Ontbijt niet schokkend.

Prima uitvalsbasis!!

Dichtbij station en markten.

Gereisd met partner in maart 2009

perfecte ligging

Graciella, 29-7-2009

China town hotel is gelegen in een superdrukke straat, in het hartje van China Town. Welke kant je ook opgaat, je kijkt je ogen uit! Het hotel zelf bied een goede service. De werknemers zijn behulpzaam en de kamers zijn goed, zeker als je bedenkt wat je per nacht betaalt.
Gereisd met partner in augustus 2008

Leuk hotel in China town

Familie van Iperen, 2-1-2009

December 2008. Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Ontbijt was goed. Kamers waren netjes, wij hadden de executive room. Er was tv, een dvd-speler, minibar. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Verder was er in het hotel weinig te doen maar als je in China town zit, is er buiten genoeg te zien.
Gereisd familie in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel China Town Bangkok in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel China Town Bangkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel China Town Bangkok scoort een 7.2 uit 10 op basis van 6 reviews.