Hotel Best Western The Elegance Suite ***

Hotel Best Western The Elegance Suite
Best Western The Elegance Suite

1 review over Hotel Best Western The Elegance Suite in het Nederlands

Gert, 26-12-2006

Tijdens mijn verblijf van 2 nachten (11/2006) zijn volgende zaken mij bijgebleven:

+ zeer ruime kamers met aparte zit/tv hoek.

+ Hotel is ook zeer proper en verzorgd (al zou je het aan de buitenkant niet meteen zeggen).

+ Ligging vlakbij Shoppingcenter en Thaksin BTS Skytrain station.

- Hotel is moeilijk te vinden door de taxi, zelfs met het plan dat ik van hun site had afgeprint.

- Ligging in een donkere soy (zijstraat), maar eenmaal daaruit sta je wel zo tussen de winkels.

- Uiterlijk (buitenkant) van het hotel doet je eerst het ergste vermoeden (gelukkig is dat vermoeden verkeerd).

- Zwembad stelt niet veel voor.

Al bij al dus een goed budget hotel, ik betaalde hier tijdens het hoog seizoen ongeveer 2000 bath per nacht. Voor die prijs zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western The Elegance Suite in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western The Elegance Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western The Elegance Suite scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.