Hotel ASIA ***

ASIA
6,3

4 reviews over Hotel ASIA in het Nederlands

Hartendorp, 26-3-2008

We verbleven in maart 2008 in het Asia hotel. We kozen voor dit hotel door de ligging, direct aan het skytrain station vast. De kamers zijn ronduit afgeleefd en dienen hoognodig te worden opgeknapt, Het is een onpersoonlijk zeer groot hotel met vele nationaliteiten. Verder hadden we geen prettige ervaringen met het personeel, men zet allerlei zaken op de afrekening die nooit zijn gebruikt.

Verder zijn de prijzen van consumpties het drievoudige van wat gangbaar is. Kortom, geen aanrader.

Gereisd met partner in maart 2008

michelle, 2-4-2007

Dit hotel ligt zeer gunstig in het centrum van Bangkok op loopafstand van de grote shoppingmalls als Mahboonkrong, het Siam Center en het Siam Paragon. Vanuit het hotel stap je zo op de BTS Sky Train en verplaats je je voor weinig geld door Bangkok. De kamers doen oud en muf aan en zijn gehorig. Het hotel serveert het ontbijt in buffetvorm. Dagelijks vindt er om 20.15 uur en 21.45 uur in het hotel de Calypso Cabaret Show plaats. Deze wordt door grote groepen toeristen (die met de bus komen) bezocht.
Gereisd met partner in maart 2006

Goose, 6-9-2006

In 2005 zijn een paar vrienden en ik op vakantie naar thailand voor de 2e keer. Wij hebben deze hotel eigenlijk via internet gevonden. Wij vinden dat deze hotel meer waardering moet krijgen. Wij zijn zeer tevreden met dit hotel. Zeker voor jongere mensen is dit de ideale verblijfplaats. Wat wil je nog meer, je kan lopen naar MBK de grootste winkelcentrum, BTS stop voor het hotel.

Internet prijs is gunstig, dus voor onze volgende trip zullen we zeker deze hotel in gedachte houden.

Dus mensen neem maar van mij aan, This is the place 2 B.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

Hans Hulst, 15-2-2006

Oud hotel, veel toergroepen en conventiegangers. Personeel bij de balie is niet erg symphatiek en inflexibel. Wel een plus is de altijd smilende mevrouw bij de lift. Kamers gemiddeld, eten ook. De grote plus van dit hotel is de ligging, midden in het centrum, en het eigen Skytrain-station. Een beter gepositioneerd hotel vindt je niet in Bangkok.
Gereisd familie in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ASIA in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ASIA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ASIA scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.