Hotel The Old Palace Resort

Hotel The Old Palace Resort
The Old Palace Resort
7,6

5 reviews over Hotel The Old Palace Resort in het Nederlands

Eenvoudige accomodatie in het prachtige Ayutthaya

agnes&maikel, 14-8-2014

Deze accommodatie is vooral old, maar zeker geen palace.

Echter prima voor 1 nacht. Personeel waren allemaal thaise vrouwtjes, heel lief en behulpzaam. Kamer is toe aan een opknapbeurt, maar wel schoon.

Tuktuktour gedaan, kan vanuit het resort geregeld worden. Super leuk, je ziet alle highlights van Ayutthaya. Vonden wij super, en we genoten van de prachtige oudheden en ruïnes. Hierna zeer goedkoop ergens op een markt gegeten tussen de locals, heerlijk thais eten!

Ontbijt dient te worden besteld van kaart en is prima!

Gereisd met partner in juli 2014

Kamers kunnen wel een renovatie gebruiken.

Susan, 6-5-2012

Ligging niet zo gunstig. Gelukkig waren we er maar 1 nacht. Kamer was slecht.
Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijk gehad

Esther, 31-7-2011

De bungalows zijn inderdaad wel aan onderhoud toe, maar de service is super!! Zulke vriendelijke hardwerkende mensen, moeder bracht ons met haar auto naar plaatsen toe als de tuk-tuk al gezet was, ze hebben een eigen tuk-tuk met chauffeur. En het eten was echt super... De sweet en sour en de groene curry hebben we in 3 weken thailand daar echt het lekkerst gegeten. We waren Moe van de nachttrein, en dochter heeft ons de tuk- tuk toer aangeboden, 2 uur de belangrijkste tempels, en s'middags hebben we een boottocht gemaakt, ook geregeld door dochter, we hoefde alleen maar in te stappen... Heerlijk en super geregeld.. Er was geen zwembad maar voor 1 of 2 nachten met kinderen is dit ook prima te doen....
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuke klein familieresort

Johan en Majella, 13-11-2010

Tijdens onze rondreis dit resort bezocht. Het bestaat uit zes separate huisjes welke op palen staan. Dit inrichting is sober met netjes. Er is een airco aanwezig. De ligging is niet echt super en tevens is alles aan een onderhoudstbeurt toe. De bediening door de eigenaresse en haar kinderen maakt echter veel goed want dit is werkelijk super te noemen. Het hotel is enigzins buiten het centrum aan de overzijde van de rivier gegelegen. Er is een beperkte kaart met eten aanwezig. Dit eten wordt met volle overgave door de eigenaresse bereid.Echt een hotel voor jongere mensen en backpackers. Niet geschikt voor mensen met jonge kinderen.
Gereisd met partner in oktober 2010

Leuk resortje

markx40, 10-1-2010

Leuk resortje maar ik denk dat het net overgenomen is door nieuwe eigenaars. Kamers zijn netjes de bediening is super en het eten is authentiek Thais. Dus spicy. Jammer dat het ver van het centrum afligt en er verder weinig in de buurt te doen is.
Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Old Palace Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Old Palace Resort in Ayutthaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Old Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Old Palace Resort scoort een 7.56 uit 10 op basis van 5 reviews.