Hotel Naithonburi Beach Resort ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Naithonburi Beach Resort**** bij :

2 reviews over Hotel Naithonburi Beach Resort in het Nederlands

dianne, 31-12-2007

wij zijn hier 1 nacht geweest wegens vertraging van het vliegtuig. wij zaten daarvoor 8 dagen aan patong beach en kwamen toen hier. het hotel is geweldig en een mooi zwembad met strand. maar verder echt niets te doen. er is een winkeltje en een barretje in de buurt en dara houd het mee op. ik zou hier absoluut niet voor een week heen gaan
    Gereisd met partner in december 2007

Paul, 15-5-2007

Hebben in mei 2007 hier 3 nachten gelogeerd. Na de hectiek van Patong een verademing. Mooi resort, waar overigens weinig te doen is. Ruime, complete, moderne kamer. Goed restaurant, mooie tuin en een groot zwembad. De straat over en het hotel heeft een eigen strandgedeelte met gratis bedden, parasols en handdoekservice. Ligt in een natuurpark, dus geen jetskies, boten enz. Het mooiste strand dat wij in Thailand gezien hebben. In de buurt ook weinig te doen, ideaal voor rust en maar 10 minuten van het vliegveld. Zouden er zo weer heengaan.
    Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naithonburi Beach Resort in Thalang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naithonburi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naithonburi Beach Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.