Hotel Twinpalms Phuket *****

9,1

21 reviews over Hotel Twinpalms Phuket in het Nederlands

Tophotel in Phuket

P.Hunter, 12-11-2013

Wij zijn net terug van Twinpalms hotel *****. Echt alles was super. Persoonlijk is vriendelijk, kamers zijn super mooi, zwembad is zeer rustgevend.

Het hotel is minder geschikt voor families met kiinderen.

Ontbijt is uitgebreid met diverse verse sapjes zoals meloensap, bananensap, ananassap.........

Liigging naar strand is ca 100 meter.

Reisafstand naar Phuket-Patong is ca 15 minuten rijden.

Kosten Tuktuk enkel ca 500 baht (12.50 euro)

Hotel Twinpalms heeft GRATIS parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in oktober 2013

dit nooit meer

evelien de bolster, 10-7-2013

een hotel meer voor doorreizigers , er is niks te doen , en ontbijt is heel weinig variatie . Hun engels laat ook te wensen over .
Gereisd met partner in juni 2013

Prachtig zeker terug indien Phuket!

Hans en Kathleen, 6-6-2012

Prachtig , heerlijk hotel, niet twijfelen om daar te boeken...idd geen vesr fruitsap maar dat is dan miss. het enige minpunt. Eten is miss. iets duurder maar is dan ook super lekker ! waar voor je geld he. Zijn in Patong eens gaan eten en was daar duurder dus.

Mooi strand , verzorgde bar en keuken aan het strand. 5 sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Twinpalms Phuket bij:

DE MOOISTE VAKANTIE OOIT!

eva en barry, 4-6-2012

dit hotel is op en top klasse! alles wat je hartje verlangt, vind je hier! ik heb de meest fantastische, romantische, leukste, mooiste reis opzitten van m'n leven! ik weet niet of een ander land/hotel hieraan nog kan tippen.. de mensen zijn super vriendelijk, het eten is om je bord van af te likken, super mooi land, en romantisch..veiliger of brussel..en het taboe van de thaise vrouwen die mannen lastig vallen is serieus opgeblazen, ik en mn vriend liepen steeds hand in hand en ze lieten ons allemaal gerust.. ze kijken enkel naar mannen die alleen lopen.. ons hart ligt nog steeds in thailand, en we missen het enorm.. wij gaan ZEKER terug!
Gereisd met partner in mei 2012

zeer goed hotel

thees clerckx, 2-3-2011

zal enkel de kleine min punten geven.

ontbijt is zeer beperkt indien u lang blijft

appelsiensap is niet vers

eten in hotel prijs plus 7 procent

plus nogeens 10 procent servie kost.

ik kan dit best begrijpen maar

in alle kleine eetgelegenheden is dit niet zo

het is er zeer duur in vergelijk met andere eetgelegenheden

maar wel zeer lekker

Gereisd met partner in februari 2011

geweldig

jansen, 23-8-2010

Dit is een prima hotel. Alles wordt tot in de puntjes geregeld.

De kamers zijn mooi en schoon. Het zwembad is gezellig en mooi.

De loopafstand naar het strand is prima. De strandtent is ook erg gezellig.

Het eten bij het hotel is duurder. Buiten het hotel in de "hoofdstraat" zijn goedkopere eetgelegenheden. OOk op het strand.

De bbq avond was bij ons vol. Jammer. Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2010

topper

Olivier, 10-9-2009

Voor de 3 keer geweest, blijft gewoon superhotel, niet voor niets SLH gekregen
Gereisd met partner in september 2009

Supergoed hotel. Totaal ZEN-gevoel !

n mignon, 6-8-2009

Wie hier niet tevreden is ,is nergens tevreden.Als je van rust en bijna totale perfectie houdt tenminste.Zou niet weten waar er minpuntjes zouden kunnen zijn.Zeker kamer met ontbijt nemen.Goede restaurants in nabije omgeving , en op het strand.(TASTE en SEAFOODRESTAURANT op het strand zijn zeker aanraders) Hotelrestauratie ook heel lekker,wel duurder in vergelijking met wat je elders krijgt buiten het hotel,wat logisch is.We waren met 4,mijn man , ik , en vrienden ; en we zijn unaniem akkoord.We hadden verwacht dat het een goed hotel ging zijn , maar het heeft onze verwachtingen absoluut overtroffen.Kamers en badkamer heel mooi ingericht.Zeker eens een autoke huren in hotel.Heel leuke moderne auto's, ongev 2250 BATH.Goed verzekerd,badhandoeken,paraplu's en flesjes water inbegrepen,voor 24 uur.Door toffe lay out op auto,overal lachende gezichten ,waar je voorbijkomt.Was heel leuk, meer dan genoeg te bezichtigen op phuket .
Gereisd met vrienden in december 2008

Prachtig hotel

JvD, 18-7-2009

Heel mooi qua infrastructuur, zeer stijlvol, goed gelegen, heel trendy. Helaas niet goedkoop... Voor de derde maal heen geweest.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

exelent.

verboven patrick, 22-3-2009

mooi....en ongeloofelijk personeel....supper vriendelijk....gelegen aan mooiste strand van phuket....2 delen rechts...duur en voor snops....lings, veel mooier en goedkoper....aan het einde een zeer goed eethuis...en mooie bar....aan het strand....aan de toog een copy van bob marley op zijn thais en de andere is JUT.

een van de tofste mensen die ik ooit ontmoet heb.

doe ze een goede dag en wens ze alle geluk vanwegen patrick uit belgie...ze spreken engels...maar willen graag nederlands leren...

prachtige plaats phuket...zeer toffe bevolking....mooi strand....zeer goed hotel......alles wat je koopt tot 50% afbieden is aan te raden....behalve drank en eten...dat is al spotgoedkoop....opletten voor taxi's.....die kunnen prijzen vragen die niet aanvaarbaar zijn...spreek vooraf de prijs af....bezoek big boutha....en geniet van je vacantie....verboven patrick.belgie....

Gereisd met vrienden in maart 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Twinpalms Phuket bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twinpalms Phuket in Surin Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twinpalms Phuket zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Twinpalms Phuket scoort een 9.11 uit 10 op basis van 22 reviews.