Hotel Mangosteen Resort & Spa ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mangosteen Resort & Spa bij:

3 reviews over Hotel Mangosteen Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig!

XXX, 21-8-2008

Net terug van dat schitterende hotel. Erg naar ons zien gehad.Personeel is vriendelijk. Het eten is erg lekker, nergens zo lekker gegeten(maar wel prijzig). Mooije zweembad en leuk ingerichte villa`s met leuke terassje er bij. Wij gaan zeker nog terug!
Gereisd met partner in augustus 2008

j, 11-7-2006

10 dagen verbleven in dit hotel. Perfect verblijf met prachtig zwembad en heerlijke kamers. Vooral geschikt voor mensen die niet van de drukte van Patong Beach of Phuket City houden. Erg goede service, super vriendelijk en heerlijke Spa. Enige aanmerking is de beperkte kaart in het restaurant. Maar ja, eten is toch veel lekkerder en goedkoper buiten de deur! Aanrader!!!!!
Gereisd met partner in juli 2006

Mariëtte, 12-10-2005

Vorig jaar ben ik 1 nacht in dit hotel geweest, dit omdat we vervolgens naar Phi Phi gegaan zijn. Het is een mooi hotel, in een prachtige omgeving. De tuin is schitterend.Wij verbleven in een bungalow met jacuzzi, wat echt een aanrader is.

Het is wel wat verder van het strand verwijderd, maar je kan je door een hotelbusje daarheen laten brengen.

Personeel is erg vriendelijk, en beleefd. Heb hier een geweldig verblijf gehad en had graag veel langer willen blijven

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mangosteen Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mangosteen Resort & Spa in Rawai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mangosteen Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mangosteen Resort & Spa scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.