Hotel Sawaddi Patong Resort

Hotel Sawaddi Patong Resort
Sawaddi Patong Resort
7,1

2 reviews over Hotel Sawaddi Patong Resort in het Nederlands

Prima maar niet nog een keer

RonQuichotte, 16-8-2017

Netjes en groot hotel. Goedkoop westers eten, betaalbare cocktails 2 go. Heel harde oude house muziek van 9 sochtends tot 8 savonds bij het zwembad. Te horen op alle hotelkamers die er in een u vorm omheen staan. Gasten vonden het zichtbaar vervelend en gingen zo ver mogelijk van de enorme speakers zitten. Op de vraag of het wat zachter kon of dat de muziek afgewisseld kon keken ze je aan alsof je van mars kwam. Ik ben 30 en hou wel van uitgaan maar even lekker chill een boek lezen aan het zwembad was gewoon niet te doen. Ook terugtrekken op je kamer geen optie. Ik ben voor op het terras gaan zitten langs de weg. Toen heb ik me daar nog prima vermaakt met cocktails voor 2 euro en steak met patat en salade voor nog geen 3 euro. Het strand en die mega drukke auto vrije straat zijn op 10 tot 15 minuten lopen of paar minuten met de tuk tuk.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

goed

thierry en hilde, 30-11-2010

alles is goed tot zeer goed aan dit hotel.

als ik toch iets moet zeggen van minpuntjes zijn dat de extra,s

dit wil zeggen drank , internet enz.

en als laatste de muren zijn dun en je kun makkelijk horen bij de buren.

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sawaddi Patong Resort in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sawaddi Patong Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sawaddi Patong Resort scoort een 7.13 uit 10 op basis van 2 reviews.