Hotel Patong Bayshore **

8,3

5 reviews over Hotel Patong Bayshore in het Nederlands

Prima hotel!

Tessa, 26-8-2008

Prima complex! Wij verblijven altijd in de bungalowtjes aan het zwembad en dat zijn goede ruime kamers. Ontbijt is simpel maar goed te eten. Verder hebben wij alleen maar buiten de deur gegeten. Ligging is perfect (heerlijk massagehuis aan de overkant). Geen geluidsoverlast. Schone kamers Mensen zijn heel erg vriendelijk. Ik vind het een aanrader. Als wij in Phuket zijn verblijven wij altijd in dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2008

Nathalie, 6-1-2008

Wij waren hier in september 2007. De ligging is heel goed! Mooi zwembad. Het personeel is onvriendelijk. Vooral de vrouw die s'ochtends bij het ontbijt eieren staat te maken is zeer chagarijnig (en heel vies!!) En de cornflakes waren taai en oud. Dit hotel is zeker geen aanrader!!
Gereisd met partner in januari 2008

Eugenie, 3-5-2007

Prima hotel direct in de omgeving van het centrum. Prachtige aangelegde tuin met mooie resorts, en fraai zwembad. Doordat het vrij dicht bij het centrum ligt heb je overdag veel last van motoren.

Ontbijt is goed verzorgd.

Gereisd anders in mei 2007

h v smaalen , 17-1-2007

Ben twee keer in dit hotel geweest Mooi gelegen rond leuke tuin en zwembad OPloop afstand van centum Alleen uitkijken met oversteken Benzeer te vrede met dit hotel Ga er zeker weer heen Echt een aanrader gr Henk
    Gereisd anders in januari 2007

Sandra, 9-7-2006

In 2001 geweest. Lag erg goed. Op loopafstand van hoofdstrand van Patong ook dicht bij vertier.

Aardige mensen, we hebben een upgrade gehad.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patong Bayshore in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patong Bayshore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Patong Bayshore scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.