Hotel Impiana Resort Patong ***

8,8

6 reviews over Hotel Impiana Resort Patong in het Nederlands

Mooi klantvriendelijk hotel

Marie Vandergraesen, 12-7-2008

Na ons verblijf in Bangkok 10 dagen in dit hotel verbleven. Is zeer gunstig gelegen op loopafstand van het drukke centrum van Patong en op het prachtige strand. Kamers waren mooi maar het onderhoud door de jaren kan beter. Wel proper. Personeel bijzonder vriendelijk en het zwembad was naar onze mening wel in orde gezien het beperkt aantal gasten dat hotel aankan. Het eten was ook super verzorgd. Zowel 's morgens als het eten door de dag. Wij zouden alvast opnieuw voor dit hotel kiezen!!!
Gereisd met partner in juli 2008

Judith Tuns, 31-10-2007

Best een goed hotel. Alleen het zwembad viel erg tegen! Wij hebben een rondreis door Thailand gemaakt, en in totaal in 6 hotels geslapen, maar wij vonden dit hotel het minste van allemaal. Het ligt aan zee, en midden in het megadrukke centrum. Als je van massatoerisme houdt, dan is dit een perfect hotel, maar wij voelden ons er niet thuis. Er is wel een goede spa daar!
Gereisd met partner in september 2007

E. Korporaal, 4-9-2007

fantastisch hotel, mooie schone kamers, ideale ligging en alles keurig verzorgd. Ontbijt is het enigste wat een voldoende zou scoren, al het overige zeer goed.
Gereisd met partner in augustus 2007

Marjorie, 22-10-2006

Dit hotel (geen hoogbouw) is een echte aanrader. Het ligt direct aan het strand. De huisjes zijn zeer luxe en van alle gemakken voorzien. Mooi ingericht. De service is van een kwalitatief hoog niveau. Het zwembad is mooi aangelegd met wederom uitzicht op zee. Tevens is het drukke centrum op loopafstand te bereiken.
Gereisd met partner in oktober 2006

Wendeline, 24-12-2004

Geweldig hotel met een uitstekende service! Hebben hier genoten van een heerlijke strandvakantie. Hotel ligt direct aan het strand op een steenworp afstand van het centrum! Een aanrader voor een relaxte vakantie aan het strand van Phuket. Wat me met name is bijgebleven is de geweldige keuken, een goede kennismaking met de Thaise keuken!

Aanrader dus!

Gereisd anders in december 2004

michael, 26-9-2004

Tijdens onze rondreis zijn wij twee keer in dit hotel geweest. Goed ontbijt, schone mooie kamers, leuke sfeer en goede service. Je loopt zo van het hotel het strand op. Klein hotel met niet al te veel kamers/huisjes. Twee minpunten 1. het zwembad is aan de kleine kant. 2. let goed op want er zijn 5 a 10 kamers die aan renovatie toe zijn. (deze gebruiken ze alleen als ze verder vol zitten of voor het omkleden voordat je naar het vliegveld gaat)
Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Impiana Resort Patong bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Impiana Resort Patong in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Impiana Resort Patong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Impiana Resort Patong scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.