Hotel Baan Suay ***

Onvoldoende

1 review over Hotel Baan Suay in het Nederlands

Ga hier niet naar toe!

Willem op reis, 13-1-2010

Pas op!! Dit hotel is nieuw en heeft dezelfde naam aangenomen als een goed aangeschreven guesthouse aan Karon Beach. Het kan hier echter niet in de schaduw van staan. Dit hotel ligt in een doods straatje, waar de tientallen elektriciteitskabels bijna tegen je balkon aanhangen (letterlijk). Het zwembad is ongelooflijk klein, geen zon en heeft drie of vier ligbedden. Wij hadden dit per ongeluk gereserveerd toen wij het guesthouse aan Karon Beach dachten te boeken. Toen wij onze fout hadden ontdekt, besloten we toch te gaan kijken (overnachtingen waren immers betaald en annuleren was niet mogelijk). Binnen het uur hebben we besloten ons verlies te nemen en dit hotel te verlaten. Het zou jammer zijn onze vakantie te laten bederven door zo'n slechtgelegen accommodatie, waar ook het personeel niet uitblonk door vriendelijkheid.
Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Suay in Patong Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Suay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baan Suay scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.