Hotel Peach Hill Resort ***

Peach Hill Resort
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peach Hill Resort bij:

3 reviews over Hotel Peach Hill Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad in Kata!

P.Visser, 27-6-2008

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht omdat het zo hoog ligt. De berg waar 't hotel op ligt is wel vrij pittig! Heel vriendelijk personeel. Vanwege het laagseizoen zijn ze nu met een renovatie bezig dus het grote zwembad was gesloten en dat duurt tot augustus. (De twee kleinere baden zijn wel gewoon open) Verder wordt er een hotel naast gebouwd dus wel wat geluidsoverlast gehad. Om die reden zijn we de tweede week onder service in een gloednieuw hotel van dezelfde eigenaar vlakbij verhuist, wat nog luxer was. (Peach Blossom) Het hotel ligt tussen 2 stranden, Karon en Kata beach. Alletwee op loopafstand. Kata is een rustig plaatsje maar er is genoeg te doen en te zien. Met de taxi een kwartier van Patong beach af, als je de drukte op wilt zoeken.....
Gereisd met partner in juni 2008

Tjo, 16-6-2008

Hadden in januari 2008 al de villa geboekt voor vakantie in mei 2008. Bij aankomst bleek de villa gerenoveerd te worden en zijn we ondergebracht in Peach Hill Blossom. Mooi nieuw hotel maar niet wat wij geboekt hadden. Hotel is gelegen op een berg. Is een flink klim om naar beneden te komen. Maar zeker ook omhoog. Kan wel bellen beneden dan komt men je ophalen. Ook waren ze rondom het hotel aan het bouwen. Nieuwe vleugel erbij. Iedere ochtend gewekt door het heien van palen. Was niet prettig moet is zeggen. Er was bij ons niet van bekend. Anders hadden wij iets anders gezocht. En 20 dagen op het zelfde is wel erg lang moet ik zeggen. Nee is wel een aanrader voor enkele dagen maar niet voor langer dan 1 week.
Gereisd met partner in juni 2008

Messing, 20-8-2007

Rustig gelegen hotel op een heuvel (stevige klim) met een directe verbinding door de tuinen naar het dorp beneden. Uiterst vriendelijke bediening en een prima ontbijt. Voor het avondeten hadden we een restaurantje uitgezocht beneden aan de trap zonder te weten dat dit ook bij het hotel hoorde, prima eten nette prijzen. (maar dat geldt voor heel Thailand denk ik zo). Wij waren daar voor 2 nachtjes voor we rondtrokken langs de eilanden
Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Peach Hill Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peach Hill Resort in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peach Hill Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peach Hill Resort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.