Hotel The Village Resort & Spa ****

Hotel The Village Resort & Spa
The Village Resort & Spa
5,1

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Village Resort & Spa bij:

4 reviews over Hotel The Village Resort & Spa in het Nederlands

Wat viel deze tegen

Rob&Jolanda, 20-8-2016

Bij aankomst was het eerste wat men zei: u moet de kamer nog helemaal betalen. Geen welkom geen drankje of wat dan ook.

Het enigste aan dit hotel wat mooi is is de kamer deze is groot en mooi en netjes.

Maar het ontbijt is slecht elke dag het zelfde het fruit bestaat uit ananas en watermeloen. Het brood doe je maar door de rooster anders is het niet te eten. Wij gaan al jaren naar Thailand maar dit was wel het slechtste hotel die we hebben gehad. Mijn vrouw liet in de kamer het glas vallen dit netjes gemeld, moest ik deze vergoeden :-(. Ik ben 3 wkn geweest en hij is zeker niet goedkoop en dan moet ik 2 euro betalen voor een glas.

Tijdens Happy hour kreeg je een andere kaart om te bestellen, hier waren de prijzen bijna 2x duur.

Ik kan iedereen alleen maar adviseren om verder te kijken en niet hier je duren geld aan uit te geven.

Gereisd met partner in mei 2016

Ingrid en Roel van der Haak, 2-11-2006

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel.Mooi zwembad mooie ruime kamers zeer schoon en met airco. Bar in zwembad en iedere dag van 5 tot 6 uur happy hour. Eten hebben we niet vell gedaan wel snacks en drankjes en dit alles was heel btallbaar. Kortom een aanrader voor de verwende vakantie ganger. Wij waren daar in juni 2005 maar zijn in juni 2006 nog een keer terug geweest en ze herkende ons meteen.
Gereisd familie in juni 2005

Bhugwansing, 11-12-2005

Zit nu in dit resort.Dit is een paradijs.Spring zo van mijn veranda het zwembad in.Ben hier met vrouw en twee kinderen(1 en 4). een echte familie resort met een goede spa ,omgeven door prachtige tuinen. Het is een huisje aan het zwembad,een grote badkamer met bad en aparte douche.(In beide kan je met zijn vieren in/onder)

echte thaise vriendelijkheid,vooral voor kinderen.

Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van the front village(t.o. het hotel) het strand is ongeveer 500 meter van het hotel je moet hiervoor de straat oversteken. (net als bijna alle resorts in Karon) bij het strand is er een foodcourt waar je echt thais kan eten,tegen het strand aan.elke dag verse vis/garnalen etc

Gereisd met partner in december 2005

Ton Elias, 8-8-2005

Zeer luxe en fraai gelegen resort, met overweldigende vriendelijke medewerkers.

Met name in de avonduren waan je je in dit resort als in het paradijs op aarde!!

De belichting, de prachtige tuinen het algemeen zwembad en alle prive zwembaden geven het geheel een zeer romantische aanblik.

De aankleding van de in japanse stijl opgetrokken huisjes zijn compleet voorzien van groot ligbad/douche/inloopkast/TV/DVD speler en een gigantisch bed.

Subliem!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Village Resort & Spa in Karon Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Village Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Village Resort & Spa scoort een 5.11 uit 10 op basis van 4 reviews.