Hotel Mövenpick Resort & Spa Karon Beach ***

Hotel Mövenpick Resort & Spa Karon Beach
Mövenpick Resort & Spa Karon Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mövenpick Resort & Spa Karon Beach bij:

3 reviews over Hotel Mövenpick Resort & Spa Karon Beach in het Nederlands

een prima oord

wien verwaaijen, 12-6-2009

een primma oord

wij verbleven in een family suite, hele grote kamers. Vooral ontbijt was bijzonder gevarieerd. Kamers in hotel gedateerd maar keurig. Service optimaal, vriendelijke en behulpzame staf, goed gelegen bij strand.Spa een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Marian Stratmann, 27-7-2007

Marian en KLaus

We zijn in juni in het Movenpick

geweest eerst hadden we een garden

villa helemaal goed,met buiten douche

De laatste 4 dagen hebben we een

plunchpool penthouse gehad dat is

helemaal geweldig,met eigen kleine

pool op het dak.Verder was het een

goed hotel,zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2007

Alex en Anika, 2-7-2007

Prachtig hotel met een geweldige tuin. Zeer uitgebreid en goed ontbijt. Wij zaten in een Garden Bungalow. Die waren echt super. Een heerlijke buitendouche en ze zijn zeer ruim. Wij vonden het het zeker waard om iets meer te betalen voor een bungalow. De plaats Karon is niet al te groot, maar er zijn genoeg restaurants, shops etc. Wij vonden het echter leuker in Patong. Deze plaats is in ongeveer een 15 min. met de Tuktuk te bereiken. Hier vind je een zeer uitbegreid aanbod van restaurant uit alle landen, winkels, massagesalons, avondmarkt etc etc.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort & Spa Karon Beach in Karon Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort & Spa Karon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Resort & Spa Karon Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.