Uitstekend

6 reviews over BedAndBreakfast Baan Malinee in het Nederlands

Top adres

Natacha, 13-1-2016

Super B&B in rustige deel van Phuket, maar wel goed gelegen voor uitstappen vanuit Marina. Super comfortabel, luxe, aan alles werd echt gedacht. Heel netjes. Strand waar ze je heen brengen idyllisch. zouden zeker terug gaan. Aanraden voor zowel koppels als families.
Gereisd familie in december 2015

Paradijsje in Bang Tao

Tanno, 23-2-2013

De B&B wordt zeer professioneel geleid door het vriendelijke echtpaar Eric & Malinee. De 6 rondom het mooie, schone en ruime zwembad gelegen kamers, zijn allen erg ruim en met veel smaak ingericht. De dagelijkse schoonmaak wordt met zorg uitgevoerd. Het echtpaar zorgt ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Hun bejegening is hoffelijk, gastvrij en zeer behulpzaam. Zij maken echt waar wat zij op hun site beloven, zoals de transfers van en naar het vliegveld en de stranden en 5* ontbijt!

Het plaatsje zelf stelt niet zoveel voor. Tussen het plaatsje en de stranden, zoals Layanbeach, is de Lacune gesitueerd, met daarin een aantal grote 5 sterren hotels. Bij de ingang naar de Lacune zijn ook een aantal (zeer betaalbare) restaurants, waar je met de gratis ter beschikking staande fietsen naartoe kunt. Ook regelt Eric desgewenst dat je gratis gehaald en gebracht wordt. Wij hebben genoten van het Layanbeach met strandtenten en ligbedden op het fijne witte zand.

Gereisd met partner in februari 2013

Fantastische vakantie

Gaby , 8-7-2012

Wij zijn net terug van een 12 daagse vakantie in B&B Mainee. Voor ons was het de eerste keer in Thailand en dankzij Eric & Malinee is dit een topvakantie geworden. De B&B is een echte aanrader, kamers groot en proper; het ontbijt lekker, het avond eten om vingers en duimen af te likken. Je moest maar iets vragen en Eric en Malinee stonden klaar, regelden taxi, massage; scooter; kookles, uitstappen , verjaardagstaart .....echt alles. Ondanks dat we in het regenseizoen geweest zijn hebben we 12 dagen zon gehad. Ik kan de B&B echt aan iedereen aanraden!!!! Voor ons werd Thailand, dankzij Eric en Malinee een onvergetelijke ervaring !
Gereisd met partner in juni 2012

Geweldig

Dennis, 28-1-2012

Wij verbleven hier in april 2011 en hebben een fantastische vakantie gehad.

Wat een service. Geweldig ontbijt (vers brood, verse jus, eitje gemaakt zoals jij het wilt), gratis shuttle naar het strand. Prachtige kamers met Wifi internet met zeer snelle verbinding, ideaal voor skype via labtop. Ook het avondeten is heerlijk, eric en malinee zijn allebei koks.

Tip huur een scooter voor 100 baht per dag en je bent lekker mobiel. Kan je ook zelf naar het strand. Lekker eten dicht in de buurt, zowel europees als thais.

Mooie stranden 10min met scooter. Wij gingen naar Layan Beach. Prachtig strand en lekker rustig met maar 1 rij bedjes, restaurant waar je goed kon eten en voor 50 baht heerlijke verse sapjes zoals jus d'orange.

Wil je van Thailand genieten maar niet in het drukke gedeelte van Phuket dan is dit absoluut een aanrader. Service van Eric en Malinee is echt uitmuntend, dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt.

Gereisd met partner in januari 2012

GEWELDIGE BB

Bert en yolanda Stuyck , 22-10-2010

Een bb met 5* service ! Luxe is niet duur bij Eric en Malinee.Lekker thais eten gekookt door Malinee,thaise gastvrijheid,prachtige en zeer ruime kamers met jacuzzi,tropische tuin,niet de artificiele sfeer van de hotels.De lokatie deed ons van de lokale sfeer genieten,gratis fietsen en shuttle naar het strand,tot de strandtas toe in de kamer,er is aan alles gedacht.s morgens een uitgebreid ontbijt met huisgemaakte broodsoorten,verse sappen,lokaal fruit,kazen enz niets ontbreekt. s avonds een zoetigheid en dagelijks vers fruit op de kamer. We hadden de gelegenheid om hen te vergezellen naar de lokale markt waar we een vakkundige uitleg kregen van de thaise produkten.Niets is te veel in deze bb,de laatste avond namen ze ons mee naar de afsluiter van het vegetarisch festival,die zijn de kleinigheden die deze plek uniek maken,je voelt je meer familie dan gast.
Gereisd met partner in oktober 2010

FANTASTISCHE BB

ANDRE, FRANCINE EN ANNELORE DEMUYNCK, 21-10-2010

We vonden de bb via google, en na kontakt via mail,voelden we onmiddellijk dat deze bb met hart en ziel gerund wordt door Eric (belg) en Malinee (thaise gastvrouw).We werden door Eric begroet aan de luchthaven(gratis transfer) en ons gevoel was bevestigd,dit wordt een geweldig verblijf.Na een korte rit van 15 min betraden we de bb en voelden de warmte van de bb.Thais decor, gastvrijheid,vers vruchtensapje en ijskoud doekje na de lange reis waren zeer welkom.

We besloten om s avonds te dineren in de bb,Eric en Malinee zijn dan ook beide koks ,voortreffelijke thaise keuken aan zeer democratische prijs.We verbleven in een luxe kamer ( gratis baby bedje) met jacuzzi,direkte toegang tot zwembad en de prachtige tropische tuin.De bb is gelegen in een thais dorpje niet ver van de stranden. Eric bracht ons met zijn shuttle dagelijks (gratis)naar het rustige layan beach.Er zijn ook gratis fietsen in de bb.Je kan via de Eric de dagtrips boeken.Geweldig !Wij komen volgende vakantie terug.

Gereisd familie in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Baan Malinee in Bang Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Baan Malinee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Baan Malinee scoort een 10 uit 10 op basis van 8 reviews.