Uitstekend

1 review over Hotel Asia Spirit Lodge & Spa in het Nederlands

Hemel op aarde

Ann, 22-6-2012

Dit resort ligt op een berghelling waardoor je een magnifiek uitzicht hebt over de oceaan en de omliggende eilandjes.

De directe omgeving van het resort is minder toegankelijk voor gezinnen met kinderen, maar er is wel een gratis transfer van bovenop de berg naar beneden.

Wij kozen ervoor om het eiland te verkennen met een scooter, en wij zijn dan ook al elke keer van het hotel naar de verhuurder van de scooters gebracht.

Het personeel is zéér behulpzaam en vriendelijk, wij hebben hier nog niemand met een sip gezicht gezien.

Prijs-kwaliteit zit het hier ook helemaal snor. Het eten in het resort is subliem, maar zou naar Thaise normen duur zijn. Wij eten hier 's avonds voor zo'n 1000 Baht.

De kamers zijn zeer mooi, traditioneel ingericht maar zeer modern, van airco voorzien en een vernuft verlichtingsinstallatie.

Omdat het resort op een berghelling ligt, is het minder toegankelijk voor kinderen, tenzij je een wagen zou gaan huren, want wandelen is hier soms écht uitputtend.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asia Spirit Lodge & Spa in Ngam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asia Spirit Lodge & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asia Spirit Lodge & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.