Hotel Santiburi Resort *****

Santiburi Resort
9,5

4 reviews over Hotel Santiburi Resort in het Nederlands

Ellen, 13-2-2008

Beach villa gehad vlakbij zee. Schoon strand. Vriendelijke mensen. Lekker eten. Aktiviteiten georganiseerd door het hotel. Alleen alles is heel vroeg afgelopen. Weinig aktie na 22.00 uur in het hotel.Wat iets minder was vond ik de privacy van ons mooie huisje. Een bewaker pal naast het huisje 24/7 en als je op je terras aan het ontbijt zat keek heel het strand mee.Een probleem gehad met onbeschofte roomservice maar perfect opgelost door de manager. Super opgepakt.Misschien dat ik ooit nog terug zou gaan met de kinderen. Het is een lekker ontspannen resort, niet al te formeel, maar samen zou ik denk ik eerder voor een wat hipper hotel kiezen.
Gereisd met partner in februari 2008

femke, 24-8-2007

27 uur onderweg geweest om naar hier te komen maar het was het waard, schitterend gewoon.

Normaal gezien zijn we van mening dat we geen 2 x in hetzelfde hotel of bestemming willen verblijven maar de mensen, de omgeving, de rust, het eten, ja we moeten gewoon terug, daar kan weinig tegen op.

Gereisd met partner in augustus 2007

Ingrid, 26-10-2006

Prachtig hotel, zeer kindvriendelijk. Schitterende villa, met eigen tuintje met groot bad is zeker elke cent waard. Heerlijk en veel privacy. Mooi strand en alles perfect verzorgd.

Onze dochter van 2 heeft het heerlijk naar haar zin gehad. In elk retaurant een kindermenu en kinderstoel aanwezig + (ober)oppas als je kindje niet langer wil blijven zitten. Ook oppas in de villa mogelijk. We gaan in januari 2007 zeker terug.

Gereisd familie in januari 2006

Veerle, 9-1-2006

Superhotel! Een kleinschalig hotel om een luxe vakantie door te brengen. Wij logeerden 10 nachten in een villa en dat is echt het extra geld waard! Een heel mooie badkamer met een groot rond bad. Uitmuntende restaurants: oa heel lekkere kreeft gegeten met lekkere wijn! Personeel is heel vriendelijk. Leggen al zelf je handdoek klaar op het strand en hangen er een hangmat bij en brengen je nog een drankje op de koop toe. Mooi palmenstrand. Enig minpuntje: het water is niet zo helder, dus snorkelen ging niet zo goed. Wel heel lekker warm water
Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Santiburi Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santiburi Resort in Mae Nam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santiburi Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santiburi Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.