Hotel Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa *****

Hotel Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa
Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa bij:

2 reviews over Hotel Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa in het Nederlands

suites top maar eten slecht

marleen, 20-8-2010

Zeer mooie suites en personeel begroet je altijd met een lach. Ontbijt bestel je a la carte, maar is tamelijk beperkt. Het personeel in het restaurant is niet professioneel genoeg dus werden er heel veel fouten gemaakt. Over room-service zijn we totaal niet tevreden, onze dochter is daar zo ziek van geworden, dat ze een paar dagen is opgenomen in het ziekenhuis en nog een week vijf verschillende medicijnen heeft moeten slikken. Het hotel wilde natuurlijk niet toegeven dat het daar aan had gelegen, maar moest wel smiddags had ze dezelfde sandwich kaas op als mijn man en de verschijnselen begonnen een uur na het eten van de spaghetti van het hotel. Wij zijn dan ook zeer ontevreden over de afwikkeling van dit probleem.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Mooi, luxe en rustig

olgameel, 30-6-2010

Het ziet er fantastisch uit, met zeer luxe en grote kamers. Zwembad was bijna prive, in juni is het er zeer rustig. Ligging in binnenland is wat ver van het strand, maar de service daarentegen is weer super. Elk 2 uur gaat er gratis een busje naar Kirikayan resort aan het strand. Prima, maar jammer dat het aan Chaweng beach ligt. Personeel spreekt niet of nauwelijks engels, maar wel erg gastvrij. Prima resort!
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa in Mae Nam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kirikayan Luxury Pool Villas & Spa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.