Hotel Pavilion Samui Boutique Resort ****

Hotel Pavilion Samui Boutique Resort
Pavilion Samui Boutique Resort
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pavilion Samui Boutique Resort bij:

43 reviews over Hotel Pavilion Samui Boutique Resort in het Nederlands

fantastisch

De Weirdt, 13-1-2013

goede indruk, zeer goede ligging, aan het strand en in het centrum, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, is eigenlijk te duur maar ligt eraan wat je eraan wilt geven, er is een restaurant en goede eetgelegenheid, voor ons niet echt van toepassing daar er genoeg buiten het hotel is aan eetgelegeneheid, kamers misschien aan wat vernieuwing toe maar zijn zeer schoon en er wordt dagelijks schoongemaakt;
Gereisd met partner in december 2012

slechte prijs/kwaliteit

beusekamp, 5-2-2012

dec 2011 geweest leuke kamer,moest wachten bij aankomst en bij vertrek uit kamer gezet om 12 .10 uur wel er snel.douche was niet in te stellen koud water,na klacht niet verholpen. 32 stoelen bij zwembad op 70 kamers dus geen plaats,kerstdinner was slecht gewoon uitgebreide standaard buffet a 115 euro pp .ontbijt was matig.leuk hotel alleen veel te duur voor geboden diensten.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Fantastisch !!

Ingrid, 7-1-2011

Wat een mooi resort ! Kamer/huisje met hydor pool, wat een heerlijke verkoeling gaf 's middags. Mooie kamers dus. Alles wordt netjes schoon gehouden. Ligging van het resort is helemaal goed. Direct aanhet strand. Waar wel wat te beleven is. Genoeg om te zien als je op een strandbedje ligt, maar het is niet te druk. Gezellig. Aan de voorkant van het hotel zit je direct in het centrum(pje) met genoeg gelegenheid om wat te winkelen, genoeg restaurants en barretjes. Daar is het wat goedkoper dan in het resort zelf. Het eten in het resort is heerlijk. Bediening en personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. We zijn hier in de zomer van 2010 geweest en gaan deze zomer 2011 weer heen voor een week. Hier kan je je prima vermaken. Leuk om een scootertje te huren. De zoo is niet veel aan.
Gereisd met partner in augustus 2010

Super!

Francis & Jaap, 16-8-2010

Echt een geweldig mooi resort. Wat vooral te prijzen is in dit resort is het restaurant van het hotel, dit was echt erg lekker. Zowel westers als Thais eten, erg goed. Verder zijn de kamers heel mooi en is het personeel erg vriendelijk. De prijzen in dit hotel zijn wel aan de wat 'hoge' kant (voor Thaise begrippen dan). Maar dit is eigenlijk niet eens echt een min puntje... Al met al, een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2010

Geweldig!

Jutta, 11-5-2010

Super hotel! Ligging is perfect, als je aan de voorkant het hotel uit loopt ben je zo in het centrum en aan de achterkant zit je heerlijk rustig aan het privé strand.

De sfeer is heel gemoedelijk en rustig omdat het een kleinschalig hotel is. De kamers zijn super, allen met Jacuzzi of Plunge Pool. Het restaurant is ook een aanrader, wat duurder dan de restaurants in het dorp maar goede kwaliteit!

Wij hopen hier nog een keer terug te komen. Dit was het fijnste hotel waar wij ooit geweest zijn!

Gereisd met partner in mei 2008

Echt een aanrader!!!

Sander , 5-10-2009

Wij zijn net terug van dit fantastische resort. Wij hadden eenvoudigste kamer met jacuzzi op balkon, gewoon super! Personeel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ligging is ideaal, direct in gezellig centrum van Lamai en direct aan zeer mooi strand. Ontbijt was echt iets om elke dag naar uit te kijken. Kortom echt een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2009

Mooi Hotel

Rik van den Oetelaar, 14-7-2009

In mei een weekje in het hotel gezeten als afsluiting van onze rondreis door Thailand. Hotel heeft een super ligging met hele mooie kamers! Alles zat erop en aan. Wij hadden alleen de pech dat de douche niet goed was waardoor deze niet op een fijne temperatuur bleef. Je bent zo in het centrum waar je je goed kan vermaken. Al met al een super week gehad als afsluiting van onze maand in Thailand.
Gereisd met partner in juli 2009

Geweldig

Rob Dekkers, 14-2-2009

In januari 09, 17 dagen hier gezeten. Geweldig anders kan ik er niet van maken. Vertier moet je wel buiten het Hotel zoeken want om 22.00 nog een drankje drinken dat is niet eenvoudig. Bar is dan al dicht en mocht die nog open zijn dan zit je er alleen. Maar Lamai is ok en naar Chaweng is 10 minuten met de Taxi
Gereisd met partner in februari 2009

Super relaxed resort

Nicole, 29-12-2008

Verbleven hier in april. De kamer (op de eerste etage) was echt super! Verzorgd ingericht. Mooi groot bed, flatscreen aan de wand, dvd-speler en op het balkon twee soort lounge banken en een grote jacuzzi! Ligging aan het strand ook perfect en meteen in de winkelstraat (waar je geen last van hebt). Personeel ook zeer vriendelijk (en dat menen ze ook)
Gereisd met partner in april 2008

Jurgen en Mariska, 10-7-2008

Net terug van een rondreis uit Thailand. Laatste week doorgebracht op Koh Samui in Hotel Pavilion Samui Boutique Resort. Echt een top hotel.

Niet groot, fantastisch ingerichte kamers, mooie tuinen, super restaurant. Echt een aanrader voor mensen die niet van grote resorts houden en op zoek zijn naar luxe!! Wij hadden de ''eenvoudigste'' kamer en dit vonden wij al waanzinnig!

Het plaatsje Lamai is ook leuk! Groot genoeg. Volop vertier. Voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavilion Samui Boutique Resort in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavilion Samui Boutique Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pavilion Samui Boutique Resort scoort een 9.2 uit 10 op basis van 45 reviews.