Bungalow Jungle Park ***

Jungle Park
8,6

5 reviews over Bungalow Jungle Park in het Nederlands

Evelien, 9-10-2006

Pas terug van onze vakantie hier (september/oktober 2006). Eerst een rondreis noord thailand gedaan, erna uitpuffen hier. Prachtig hotel, je kunt er ook heerlijk eten. De omgeving is ook mooi, en lamai beach niet te overdreven toeristisch. Helaas wel onze vakantie eerder afgebroken omdat we bestolen waren terwijl we in ons bungalowtje lagen te slapen.
    Gereisd anders in oktober 2006

anne, 28-8-2006

Begin augustus in Jungle Park geweest. We werden er heerlijk lui van. Een beetje onder de palm zitten lezen, in je hangmat liggen, naar de rotsen kijken, een keertje naar Lamai lopen (20 minuten) en vooral lekker eten en drinken in de 'huisjes' aan het strand. Een paradijselijke plek om uit te rusten. Weg van de herrie in Chaweng en Lamai. Toch ben je daar zo als je zin hebt in wat vertier. Wij hebben we er een prima week gehad. Het enige minpuntje was dat je er niet in zee kunt zwemmen omdat het er te ondiep is.
      Gereisd anders in augustus 2006

marcia, 24-4-2006

Eenvoudige bungalow op een top locatie. Ons huisje stond aan de rand van het strand met palmbomen voor het raam, wat wil je nog meer. Eten in het park was goed. Er zitten veel fransen. Je moet wel van rust houden om hier te genieten. De zee is bij eb erg ondiep, maar met snorkel en geduld valt er van alles te ontdekken op de bodem.
        Gereisd anders in april 2006

Kimberly, 10-8-2004

Wij zijn vorig jaar in dit resort geweest en dat is prima bevallen! Uitzicht is geweldig, eten (bijna op het strand) is prima en het personeel ook. Alleen het extra bed in de bungalows is wat klein voor een volwassen persoon en de zee achter het complex is erg ondiep (en dus zo'n 36 graden). Ideaal voor kleine kinderen, maar gelukkig liggen er andere, mooiere stranden op loopafstand.
          Gereisd anders in augustus 2004

John en Miriam, 6-6-2004

keurig, fleurig en zeer gedreven personeel. Kleinschalig en met een geweldig uitzicht. Helaas verwijderd van enige gezelligheid als een dorp en het pad van de grote weg naar het park is duister en af en toe engig. Wij mochten al meerdere jaren naar Thailand maar naar deze locatie gaan we alleen als we willen uitrusten en lekker willen eten.
            Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Jungle Park in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Jungle Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Jungle Park scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.