Bungalow Silver Sand Beach Resort

Silver Sand Beach Resort
5,8

5 reviews over Bungalow Silver Sand Beach Resort in het Nederlands

Chang, 18-1-2008

Onze vakantie afgesloten bij Silver Sand (omdat de buren vol zaten ;-)!). We wilden een redelijk goedkope accomodatie, zodat we nog wat extra centjes hadden om leuke dingen te kopen... dat is gelukt. Eenvoudige kamers met fan en koude douche, maar meer hebben wij niet nodig gehad voor een paar lekkere strand/relaxdagen. Het strand is perfect, de enorme drukte qua muziek is op loopafstand en vanaf het resort wandel je zo de 'winkelstraat' in. Als je niet voor uiterste luxe gaat, dan is dit zeker een goede optie. Al zou ik (ook na het gezien te hebben) de voorkeur geven aan King's Garden Resort (3 deuren verder), dit zag er veel verzorgder uit!
    Gereisd met partner in januari 2008

yvonne, 5-1-2008

in maart 2007 een week in dit hotel gezeten.een heel erg mooi strand een soort van baai waar de huisjes langs het strand liggen.verder simpel huisje niet teveel van verwachten maar voor de prijs is het goed.en het eten was zeer goed en erg goedkoop. veder tussen chaweng en lamai beach moet alleen wel taxi's nemen om daar te komen.maar die zijn ook vrij goedkoop ongeveer 200 bath.
      Gereisd met partner in januari 2008

marleen, 23-6-2007

Net terug uit thailand en hebben hier 2 nachten doorgebracht. In eerste instantie schrok ik toen ik het resort binnen kwam lopen, het zag erniet echt zo uit als op de site. Maar hebben het heel erg naar ons zin gehad, we hadden de kamer direct op het strand. Dus konden op ons riante balkon heerlijk genieten van het uitzicht op zee. Mooi strand en bij het restaurant er naast kan je heerlijk eten.
        Gereisd anders in juni 2007

lex, 4-6-2007

prima ligging aan het strand, goed restaurant "op" het strand waar je met rustige muziek heerlijk van de zonsondergang kunt genieten.

het resort ligt op loopafstand van alle belangrijke uitgaansgelegenheden zoals reaggae pub, green mango en the sound !! alle gogo-bars zijn verplaatst en gecentreerd zodat ook familie-vakanties perfect verloopen !

Gereisd anders in juni 2007

marcel, 27-8-2006

twee weken geweest in 2002 .heerlijk simpel.Aan het strand en je kunt er heerlijk eten.Huisjes zijn nu allemaal verbouwd.Zie op internet.ligging is perfect.Alles aanwezig voor perfecte vakantie.
            Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Silver Sand Beach Resort in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Silver Sand Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Silver Sand Beach Resort scoort een 5.75 uit 10 op basis van 8 reviews.