Villa Sandalwood Luxury ***

Villa Sandalwood Luxury
Sandalwood Luxury

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Sandalwood Luxury bij:

1 review over Villa Sandalwood Luxury in het Nederlands

paradijsje tussen chaweng noi en lamai

arie & sylvia, 4-12-2010

We verbleven 4 nachten in dit prachtige, kleine resort, in een twee slaapkamer-villa met klein zwembadje (maar er zijn ook nog twee grotere zwembaden in het resort) Het is hooggelegen, dus zelf de heuvel op en af lopen of fietsen was voor ons geen optie, het was nl. verschrikkelijk heet in augustus. Maar de gratis shuttlebus bracht ons iedere dag gratis naar het strand en tegen betaling 's avonds naar een restaurant of ander stadje.

Vanaf het resort prachtig uitzicht op zee. Er is ook een klein restaurantje bij, erg gezellig ingericht, waar ontbijt geserveerd werd, maar waar je ook kunt lunchen of dineren. Zeer vriendelijk personeel, lief voor de kinderen, zwembad met prachtig uitzicht en allerlei speelattributen, snorkels, duikbrillen, luchtbedden enz.

Op de verjaardag van onze dochter werd een heerlijke taart gebracht en ze kreeg een leuke verjaardagskaart en er werd gezonden door het personeel, heel erg lief allemaal!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Sandalwood Luxury in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Sandalwood Luxury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Sandalwood Luxury scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.