7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chaweng Buri Resort*** bij :

20 reviews over Hotel Chaweng Buri Resort in het Nederlands

Absoluut een aanrader!!!

Dionne-Robin, 18-7-2011

Heerlijke tijd gehad. Mooie huisjes met gezellige veranda. De ligging van het resort is prachtig...echt op de mooiste plekje in Chaweng. Het ontbijt was wat minder, er was weinig keus. Overal in Chaweng kan je heerlijk eten. Massage's en behandelingen zijn absoluut aan te raden.

Fijne vakantie!!!

Gereisd met partner in juli 2009

mooie ligging in een prachtige groene tuin

ansjo, 21-9-2009

Erg mooi gelegen hotel, links af richting strand, en rechts richting drukte.gelegen aan t mooiste gedeelte van t strand.Niets gezien van zwerfhonden die vergiftigd werden, elke dag dezelfde honden op t strand en werden zelfs door t hotel en de gasten gevoerd.Ontbijt was ok, als je van eieren, in welke vorm dan ook houd. Verder ontbijt erg thais met veel rijst en warme toebehoren, maar zag er goed uit.

Kamers zijn prima in orde met goed werkende airco en heerlijke douche.

Gereisd met partner in september 2009

Redelijk hotel

Tanja, 5-8-2009

Dit is echt een hotel waar je heen moet gaan als je niet teveel verwachtingen hebt. Een redelijk goede prijs-kwaliteit verhouding maar ik heb mooiere gezien. Pluspunt is dat je meteen in het centrum zit, minpunt de ontzettend gedateerde kamers, we hadden schimmel in de badkamer en verder de hardheid van de bedden. Voor de rest erg veel polen... Ik zou naar dit hotel niet snel weer gaan, het zwembad is klein, maar we lagen op het strand. Verder vonden wij de vriedelijkheid niet echt goed in het hotel, vooral de receptie is dramatisch.

Wel leuk al die huisjes, niet echt een hotel gevoel, wel moet je er rekening mee houden dat de kamers heel erg donker zijn.

Gereisd met partner in juli 2008

Verschrikkelijk

Suneeta Lechte, 24-7-2009

Wij hadden dit in NL geboekt: luxe en decadentie wilden wij de laatste dagen van onze honeymoon.

Maar wat schrokken we! Ons huisje was erg gedateerd, rook muf, niet goed schoongemaakt (je voetzolen werden zwart als je vanuit de douche naar het bed liep) en het toilet trok slecht door.

's Morgens tijdens het ontbijt (wel goed verzorgd) waren de ligbedjes op het strand alvast 'gereserveerd' d.m.v. handdoeken.

Toen we ook nog vernamen dat het management van Chaweng Buri opdracht gaf 's nachts buiten gif te plaatsen om eventuele zwerfhonden op die manier 'uit te schakelen' was voor ons de maat vol.

We zijn toen met behulp van Thaise organisatiel (complimenten voor Ralph dat hij zo snel vanuit NL kon inspelen op onze wensen en dank aan Simon onze host ter plekke) verhuisd naar het Nora Beach Hotel even verderop, waar we wel luxe en diervriendelijkheid vonden.

Gereisd met partner in juli 2009

goed hotel

sjaco & hermien & joy, 7-3-2009

allemaal goed voor elkaar, personeel zeer vriendelijk. verkopers op het strand ook zeer vriendelijk ( toon respect en krijg respect terug ) we hebben er een leuke tijd gehad. Alleen jammer dat er veel oostblokkers zijn, die gedragen zich tot ieder z'n ergenis zeer onbeschoft
Gereisd familie in maart 2009

Super!!!

Kim, 14-10-2008

Wij zijn net terug van Koh samui, en plannen al om weer in februari terug te gaan. Het deed ons denken aan Center Parcs, allemaal aparte huisjes. Minder dan een minuut sta je op het strand en de andere kant op minder dan een minuut in de winkelstraat. Wij hadden echt een super vakantie, het personeel was super vriendelijk. We zijn overal naartoe geweest en hebben ons geen moment verveeld. In de drukke winkelstraat heb je een restaurant, No.1, totaal niet luxe, maar zulke vriendelijke mensen en het eten is echt heerlijk voor heel weinig geld! Het is normaal om af te dingen, zolang je deze mensen vriendelijk en met respect behandelt, krijg je het zeker terug. Angthong national marine park is zeker de moeite waard om te bezoeken!Handdoeken en strandlakens zijn niet nodig om mee te nemen,want je krijgt elke dag schone. Kamers worden ook elke dag schoongemaakt.
Gereisd met partner in oktober 2008

Redelijk

Tanja , 6-9-2008

Chaweng buri vonden we zelf een redelijk hotel. Maar ook niet meer als dat. Het ontbijt is niet spectaculair te noemen, simpel en standaard. De huisjes zijn leuk maar erg verouderd en we hadden schimmel in de badkamer wat ik zelf wel vies van ben. Het personeel vind ik verre van vriendelijk. De ligging is prima, zoals bijna alle hotels aan die kant van Chaweng. We hebben ons prima vermaakt. Als je een leuk middenklasse hotel zoekt voor een niet te hoge prijs is het oke.
Gereisd anders in september 2008

Doorsnee hotel

Ben, 16-8-2008

Dit is een redelijk doorsnee hotel. Huisjes zijn leuk. Service vaak slecht door fouten in de communicatie, personel spreekt zeer slecht Engels. Leuk strand. Verkopers lastig. Ik was geschokt toen ik tot twee maal toe op het strand drugs kreeg aangeboden door verkopers met een Henna-boek (nep-tattoo). Als je weet wat voor straffen er op staan, onvoorstelbaar!!!!!!!
Gereisd anders in augustus 2008

priscilla, 19-7-2008

Een Mooi resort in een mooi aangelegde tuin. Je waant je net in de jungle.. De huisjes waren simpel niet echt luxe.Bij de receptie spreken ze slecht engels. En uit de douche kwam groen water. Een groot min punt vond ik de klant vriendelijkheid! Wij moesten om 12uur uit checken en we kregen niet de gelegenheid om nog even een kamer te krijgen om te douchen vor vertrek. We moesten nog 7 uur wachten voordat we opgehaald werden. Eerst zeiden ze dat er geen kamer vrij was en daarna opeens wel als je een nacht extra betaalde. Dit terwijl we voor 21 nachten betaald hadden. Uit kwaadheid zijn we toen voor die 7 uur naar een ander hotel gegaan. Deze kamers waren veel mooier en netter, en de service was veel beter. Tip: laat je was niet door het hotel wassen dat is 3x zo duur! Wij gaan niet meer terug naar het Chaweng Buri Resort
Gereisd anders in juli 2008

marita van der Linden, 15-2-2008

Wij vonden het een prachtig resort, lekker dicht bij het mooie witte strand het was een paradijs op aarde heerlijk rustig en zeer goed verzorgd er is van alles te beleven op dit eiland wij raden het iedereen aan voor ons wat het een droom die werkelijkheid werd
Gereisd anders in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chaweng Buri Resort in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chaweng Buri Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chaweng Buri Resort scoort een 7.76 uit 10 op basis van 21 reviews.