Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa ***

Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa
Baan Chaweng Beach Resort & Spa
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Baan Chaweng Beach Resort & Spa bij:

8 reviews over Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa in het Nederlands

Prima hotel

Familie Cohen, 29-10-2009

Geweldig hotel, midden in het centrum. Geen last van geluidsoverlast van nabij gelegen bars en winkels. Jammer van de Jetski's aan het strand, dat zijn er erg veel.

Door de ligging van het hotel direct in Chaweng perfect geschikt voor een vakantie waar in uitgaan ook belangrijk is. (wij hebben uitgaande kinderen)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Johan, 21-1-2008

Prachtig resort. was er met vrouw en 2 jonge kinderen. 3 en 8 jaar.Rustige omgeving, maar toch dicht tegen centrum. Geen last gehad van muziek of nachtlawaai. Ontbijt kortweg perfect. Vriendelijk personeel.Je zit er op strand, maar toch prive. Strand is afgebakend met lint in het zand, en daar mogen enkel bewoners van het resort kimen. Ook geen last van verkopers op het strand.mooi zwembad. Alles proper. Wij huurden een villa. Zeer ruime douche en badkamer. Ruime kamer. Echt top. Alleen een beetje lawaaierige airco, maar dat moet je er dan maar bijnemen.
Gereisd familie in januari 2008

fam. Sas, 22-11-2007

Knus resort in prachtige goed onderhouden tuin. Mooi restaurant aan het strand met prachtig uitzicht. Prima ontbijtbuffet. De receptie is helaas op een verhoging geplaatst, zodat er steeds 2 x 3 treden genomen moeten worden om het resort in en uit te gaan. Vooral voor mensen in een rolstoel een moeilijk obstakel. De luxe bungalows zijn echter verre van luxe, in de doucheruimte moet zelfs de shampoo en badschuim op de grond staan omdat er alleen een klein zeep-bakje hangt. De villa's zijn veel mooier. Het management is slecht, bij ons vertrek was door de vele regenval het vliegveld al 1 dag gesloten, toch werden we hierover niet geinformeerd en rustig door de hotelbus naar het vliegveld gebracht terwijl het water op sommige plaatsen 30 cm hoog stond.

Gereisd met partner in november 2007

fam klein, 17-8-2007

prima hotel aan het mooiste gedeelte van het strand.Ontbijt is goed en personeel erg vriendelijk.Grootte voordeel is dat je ook zo het centrum in loopt maar absoluut geen last van de herrie heeft.
    Gereisd met partner in augustus 2007

Martijn & Yvette, 9-6-2007

We zijn hier van 15 mei t/m 26 mei 2007 geweest. Van te voren kijk je op het internet en dan hoop je maar dat het hotel inderdaad zo zal zijn zoals ze doen voorkomen. In dit geval is er helemaal niets van gelogen. Een prima onderhouden tuin, erg vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim genoeg,elke dag schone handdoeken zowel op de kamer als voor op het strand. Het afgezetten strand begint precies na het rif. Het eten in het hotel is beter dan in veel restaurants in de stad.

We hebben een super tijd hier gehad.

Gereisd anders in juni 2007

mireille, 16-4-2007

In 1 woord klasse.We zijn er geweest met onze zoon en dochter van 3,5 en 1.5,Zij hebben echt de tijd van hun leven gehad, dus mijn man en ik ook. Om de drie dagen aws er een show en je kon op het strand eten dus dat vonden ze helemaal super.De kamers zijn ook geweldig, echt een aanrader dit hotel
    Gereisd anders in april 2007

Jan en Mechdis, 11-10-2006

Prima hotel direkt aan het strand en toch midden in het centrum van Chewang Beach ,,maar door de ligging toch rustig en stil.Zeer goede en vriendelijke bediening en direkt aan het strand gelegen hotel.

Goed ontbijt en ook goede lunch en diner mogelijkheden en niet duur,,men kan s,avonds op het strand dineren.

Gereisd anders in oktober 2006

Rudie & Sandra, 28-9-2006

We zijn in dit hotel verbleven van 1/9/06 t/m 6/9/06.Aan de receptie van het hotel betaal je veel meer dan als je het op internet boekt(kijk bv. op asiarooms.com)Het hotel was fantastisch!Het ligt midden aan de hoofdstraat van Chaweng Beach, maar toch heel rustig omdat je eerst over een oprit naar de receptie moet. We hadden een superior building kamer, alles zag er super netjes en schoon uit. Alles wat je nodig hebt was op de kamer aanwezig. Elke dag ontbijt, was afwisselend en lekker. Badlakens gratis te leen voor op het strand/zwembad. Vanuit het zwembad 3 trapjes en je staat al op het strand. Het eten was ook erg goed in het hotel. Naar onze mening verdiend dit hotel zeker 4-5 sterren. Het voordeel vonden wij dat je bij dit hotel de drukte van Chaweng Beach kunt opzoeken, maar dat het bij het hotel zelf heel relaxt en rustig is.
    Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baan Chaweng Beach Resort & Spa scoort een 8.9 uit 10 op basis van 10 reviews.