Hotel Zazen Boutique Resort & Spa ***

9,1

7 reviews over Hotel Zazen Boutique Resort & Spa in het Nederlands

verwennerij ten top

anneke, 22-2-2009

Begin januari 2009 Zazen bezocht met mijn vriend. Het was onze eerste vakantie naar azie.

Zazen was een geweldige binnenkomer. Wij hebben via hun eigen site geboekt en een mooie prijs gekregen voor de mooiste bungalow, nl. de garden deluxe bungalow.

Het restaurant serveert geweldig lekker eten. Je kunt uitkijken over de zee tijdens je ontbijt, lunch of diner. Ook de beautybehandelingen zijn aan te raden. Het is relatief wat duurder, maar de ambience is er wel naar.

Bophut is vergeleken met chaweng en lamai wat rustiger. Maar je kunt via een taxi beide plaatsen makkelijk en snel bereiken. Fishermens Village is een klein centrum, wat leuk is om te bezoeken.

Tijdens on bezoek stond er een harde wind, wat tot zeewier en een wilde zee resulteerde. Maar bij rustig weer zou het een mooi strand zijn geweest.

Een absolute aanrader.

Gereisd anders in februari 2009

miralda, 26-10-2007

Top hotel, jammer niet door nederlandse reisorganisaties aangeboden.

Zeer gast vriendelijk ook al verblijf je niet bij hun.

Niet te groot opgezet,maar wel mooi.

Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Mark, 24-9-2007

Helemaal top!!! Heerlijk eten (erg lekkere shakes en de kreeftencurry is een aanrader), ontzettend mooie kamers (buiten douche... met 2 visjes, iPod box, flatscreen, mooie meubels en een heerlijk bed). Wij hadden een beachfront Villa, die ik je zeker kan aanraden.

De foto's op hun site zijn een exacte weergave van hoe het er werkelijk is.

Bo Phut is een verademing in vergelijking met Chaweng en Lamai... gewoon een relaxed plaatsje.

Gereisd met partner in september 2007

Missi, 2-1-2007

Mijn vriend en ik zijn naar geweest in november. Wij hebben het resort uitgekozen op de bonnefooi uit een boekje, maar het was echt top. Het hoogtepunt van onze tour door Thailand. Het personeel was zeer vriendelijk en sprak zeer goed engels. Het eten (en de cocktails) zijn van hoge kwaliteit en het strand is schoon en ligt ongelovelijk lekker aan het strand. Van het resort, trappetje af en liggen maar. Dit resort is een echte topper en aanrader. Fantastische bungalows, echt indrukwekkend. Een beeld en ervaring die je niet mag missen, als je goed vakantie wilt vieren.
    Gereisd anders in januari 2007

Anja Verlaan, 19-9-2006

September 2006:

Geweldig knus, decoratief, goed verzorgd hotel in alle opzichten. Ook wij hadden een beachbungalow, klein tov de nieuwere garden villas maar met een geweldig uitzicht tussen de palmbomen door over het strand wat alles goedmaakt. Daarbij vertelde de (Belgische) eigenaar dat de beachbungalows worden vernieuwd dit najaar.

Het eten, het personeel, management, massage alles een dikke 10.

Voor foto´s en info kan je me mailen mocht je daar behoefte aan hebben.

Aanrader!

Gereisd anders in september 2006

Peter & Gees, 4-3-2006

Van 16 feb t/m 2 mrt 2006 Zazen bezocht. Klein en sfeervol. Mooie tropische tuin. 's-Avonds door de kaarsjes een 1001 nacht effect. Personeel vriendelijk. Eten goed. Ontbijt niet uitgebreid. Beachbungalow perfect. Klein minpuntje: Andere gasten lopen op nog geen meter van je terras voorbij. Rustig zitten is er dan niet bij. Het Bobhut strand is geen wit strand. Wel schoon. Klein nadeel bij Zazen is dat er bij vloed bijna geen strand overblijft om te liggen. Zwembad is klein maar schoon. Met veel jengelende kinderen is het er net een kindergarten en is het formaat een nadeel. Nogal wat honden op het strand. Ze zijn lief maar vertonen soms urinegedrag tegen de parasolvoeten en/of houten bedjes. De zee spoelt het wel weg, maar toch. De minnen wegen absoluut niet op tegen alle plussen doch voor een objectief verhaal toch even benoemd. Een absolute aanrader.
    Gereisd anders in maart 2006

Trijntje Medema, 15-12-2005

in oktober 2005 zijn we hier geweest, heerlijk relaxte plek, kleinschalig - direct aan het strand. leuke bungalow kamers in mooie tropische tuin, klein leuk zwembad, openlucht restaurant met goed eten, ontbijt is niet heel spektakulair maar wel okey. Je zit hier ver van de drukte van Chaweng Beach, maar met een taxi ben je er zo. Heerlijke massages (in het hotel en op het strand) voor weinig eurootjes. Een aanrader. Wij hebben genoten in dit hotelletje van een Belgische man en Thaise vrouw.
    Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zazen Boutique Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zazen Boutique Resort & Spa in Bo Phut Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zazen Boutique Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zazen Boutique Resort & Spa scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.