Villa Samui Garden Resort ***

Villa Samui Garden Resort
Samui Garden Resort

1 review over Villa Samui Garden Resort in het Nederlands

familie Maas, 26-8-2007

Een aangelegd tuintje in de middle of nowere!!! Voor je bij de 6 bungalows kwam moest je eerst over een zanderig weggetje en langs de Thaise hutten. De bungalow zag er netjes uit en was wel schoon. Slechte bedden keihard en een heel dun matrasje!!!Wij waren hier 5 nachten en kregen 1x schone handdoeken nadat we erom gevraagd hadden. De Duitse eigenaar en zijn vrouw waren erg onvriendelijk! De laatste dag moesten wij ondanks dat wij bij aankomst door hadden gegeven 1dag minder te blijven deze dag toch betalen. Wij zullen hier echt nooit maar dan ook nooit meer terug komen!!!
    Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Samui Garden Resort in Bo Phut Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Samui Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Samui Garden Resort scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.