Hotel Deva Samui Resort & Spa

Hotel Deva Samui Resort & Spa
Deva Samui Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Deva Samui Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Deva Samui Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig hotel

tineke westra, 2-7-2013

Wij waten hier op huwelijksreis. We kregen een upgrade van de kamer en de kamer was versierd met bloemen. Het hotel is mooi en luxe ingericht. Het heeft prachtige tuinen rn het eten is heerlijk. Naast de spa is er ook een fitnesruimte, 2 restaurants en een prive strand. Uitzicht op de Big Budha tempel. Het hotel is schoon. De ligging is wat ver. Maar er gaat 2x per dag een gratis shuttelbus naar het centrum van Chaweng en Chaweng beach. 2x per week gaat er een shuttel naar Fishermans village. In de buurt zijn wat kleine eettentjes en een supermarkt. Eten in het restaurant is welvwat duur. Wij hebben een prima verblijf gehad en komen zeker terug. Foto's van het hotel kloppen met de werkelijkheid. Het strand de zee is rotsachtig. Het prive strand is prima.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deva Samui Resort & Spa in Bo Phut Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deva Samui Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deva Samui Resort & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.