8,5

Uitstekend

2 reviews over Bungalow Bungalowpark Coconut Calm Beach in het Nederlands

Prima resort, direct aan het stand.

Hans Hoenderdos, 23-2-2009

Wij zijn hier 2 dagen geweest in feb. 2009. Prima prijs/kwaliteit verhouding.Resort ligt direct aan het strand. Er zijn 9 ligbedden en een terrasje. Wij hadden een stenen bungalow met airco en ww voor 1000bath. Goed ontbijt.

Resort ligt c.a.1.5 km van Ban Bo Phut richting Mae Nam. Het is 15min. lopen naar Ban Bo Phut langs het strand of via de weg. Het is een leuk dorpje met div winkels een veel restaurantjes.

Gereisd met partner in februari 2009

Niko Mulder, 27-1-2007

Fantastisch verblijf, ligging direct aan strand, zeergoede keuken, schoon etc. Mochten wij weer op Koh Samui komen, gaan we zeker voor deze accomodatie.

Gaan in Februari 2007 voor de 3e. 5 weken naar Thailand, echter naar een andere streek.

Gereisd met vrienden in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Bungalowpark Coconut Calm Beach in Bo Phut Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Bungalowpark Coconut Calm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Bungalowpark Coconut Calm Beach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.