Hotel Paradise Beach Resort ****

7,5

52 reviews over Hotel Paradise Beach Resort in het Nederlands

Zeer aangenaam verrast

Gerard Jansen, 20-2-2017

Er wordt in het resort voornamelijk met lokale mensen gewerkt. De hartelijkheid en goodwill van deze mensen is verbluffend, zij doen werkelijk alles om het je zo goed als mogelijk is naar de zin te maken. Wij hadden voor all inclusif geboekt, dit is wel een aanrader omdat er in de onmiddellijke omgeving geen restaurants zijn te vinden en het eten is er bovendien zeer gevarieerd en gewoon goed en erg smakelijk. Wij waren elke dag weer benieuwd naar hetgeen ons wederom werd voorgezet. Inzake prijs/kwaliteit verhouding verdient dit resort de hoofdprijs! Doorgaans zijn wij geen types voor een herhaling, doch wellicht maken we voor Zanzibar een uitzondering en zullen zeker overwegen om hier nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in februari 2017

prachtig mooi resort

Jan, 13-2-2017

eigenlijk was alles goed,de bediening, het eten alswel de kamer.Het eten was in buffet vorm, er was voldoende keus voor elk wat wils en erg lekker. er was voldoende en aardig personeel om je van een drankje te voorzien tijdens het eten.

Bij vloed hadden wij een prachtig uitzicht vanaf ons balkon, bij eb was het iets minder omdat het water ver terug loopt in zee. we zijn er maar een weekje geweest maar wij vonden het fantastische wat een mooi land Zanzibar.

Gereisd met partner in januari 2017

eerste en laatste keer

ahmed, 5-2-2017

zee is 1 grote stink hole ongeloofelijk hoe het kan stinken je loopt de hele tijd in riool lucht of kots lucht te lopem zo smerig dat ik er af en toe kop pijn van kreeg en leek als of je geen adem binnen krijgt bah bah gewoon eten was 1 tonig bakken worden niet bijgevuld dus af wn tie had ik het idee dat we aan het bedelen waten voor eten schandalig voor woorden op is op dus letterlijk
Gereisd met partner in januari 2017
Bert Schoonvelde, director, 5-2-2017

beste Ahmed,

jammer dat U niet heeft gekregen wat U verwacht had. echter wij vragen ons of dat u wel in ons hotel heeft verbleven? omdat het eten bij Paradise Beach zeker wel van een goed niveau is. En het strand, zeker de "second beach" is een lang en schoon strand. Iedereen is daar happy mee.

Boek de volgende keer Reef&Beach Resort dit is misschien wel het beste strand en oceaan van Zanzibar.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paradise Beach Resort bij:

Had er meer van verwacht.

L., 20-8-2016

Mooi resort, kamers zijn ruim en schoon. Mooi aangelegde tuin. Echter.. het strand/ zee is een tegenvaller, bij eb stinkt het behoorlijk en het water is verre van blauw. Het eten was eveneens een tegenvaller, keuze lijkt reuze echter bij buffet meestal bakken leeg en niet echt lekker, sla wordt met kraanwater gewassen?? bediening was ook minder vriendelijk en niet efficiënt. Opvallend verschil met reef en beach en ook safari camp (van zelfde eigenaar) waar we wel heel tevreden waren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie ligging,fantastisch en gezellig hotel.

Marike en Roemi, 2-5-2016

Een heel fijn hotel,rustige ligging in een baai,direct aan het strand met ruim aangelegde ,zeer verzorgde tuin met kokospalmen en andere inheemse vruchtbomen en bloemen,een lust voor het oog.Een gezellig open restaurant en verdere recreatieve ruimtes en prachtig zwembad liggen in deze tuin.

De kamers werden goed en met veel zorg schoon gehouden;de bediening in het restaurant was uitstekend,ook een gevarieerd en wisselend menu.De bijzondere hartelijke ontvangst en verdere verzorging door het personeel (met optimale bereidheid )de gasten een onvergetelijke vakantie te bieden heeft erg indruk op ons gemaakt

Het zwemmen in zee kan op twee manieren ,door de getijdenwisseling spoelde er toen nogal wat zeegras aan,maar geen probleem-het strand werd iedere dag schoongemaakt.Verder biedt het hotel een shuttlemogelijkheid van enkele minuten rijden naar een nabij gelegen wijd strand, met ligbedden en een bar plus mogelijkheid voor lange strandwandelingen.

Al met al is Paradise Beach Resort een aanrader met een prachtige ligging en een warme ongedwongen gastvrije sfeer,attributen voor een onvergetelijke vakantie.

Marike en Roemi

Gereisd met vrienden in februari 2016

priema verblijf voor prijs

johan v.a, 2-5-2016

vriendelijk personeel en goede ligging en service

Top Locatie

Geert&Henny, 14-4-2016

Besef dat u naar Afrika gaat. U komt dan in een kleinschalig, vriendelijk, gastvrij, mooi gelegen resort waarbij het u aan niets zal ontbreken. Indien er toch iets is, zal de crew er alles aan doen om dit te verhelpen.

Verrassend goed van eten en drinken met een zeer afwisselend buffet

Gereisd met partner in maart 2016

Een paradijselijk hotel op een prachtige plek!

Mirjam, 27-3-2016

Het Paradise Beach Hotel is een aanrader. Wat een geweldig hotel. Kamers zijn schoon en ruim, het eten is heerlijk en het personeel is heel vriendelijk. Van de ontvangst tot en met het vertrek word je in de watten gelegd. Er zijn veel excursies die vanuit het hotel georganiseerd worden die zeer de moeite waard zijn. Vooral een bezoek aan het Jozani Park kan ik aanraden. Maar een dagje aan het zwembad is ook heerlijk. Genoten van Lekkere cocktails en een beetje chillen in de hangmatten. Het enige minpuntje is dat je niet in zee kunt zwemmen vanwege het zeegras en de getijden. Maar ook daar heeft het hotel een oplossing voor: op drie minuten rijden is een strand waar je wel kunt zwemmen. Hier zijn zonnebedden voor de gasten gereserveerd. Ieder uur gaat er een gratis shuttle naar dit strand. Kortom: ik heb een perfecte week gehad en voelde me in het paradijs!
Gereisd met vrienden in maart 2016

Geweldig hotel, vriendelijk personeel

Lotty van de Werfhorst, 12-3-2016

Ik vond het hotel leuk en kleinschalig. Vriendelijk en beleefd en behulpzaam personeel. Alleen was het jammer dat je niet goed in de zee kon zwemmen. Prima eten en goede, ruime kamer die iedere dag goed schoongemaakt werd. Goed zwembad dat iedere dag schoongemaakt werd. Het eten was prima en drie keer in de week 's avonds een show. Prima begeleiding van Marlis, die altijd voor je klaar stond. Bert (hotel eigenaar) altijd vriendelijk.
Bert Schoonvelde, director, 19-3-2016

Dank je wel Lotty,

Over Zanzibar wordt veel geschreven inzake het zwemmen in de zee, wij hebben hier over op het eiland te maken met Eb en Vloed, net zoals in Nederland bij de Waddenzee is het hier. Alleen dan altijd rond de 30 Graden..

Het mooie is dat door het Eb en Vloed de zee elke keer anders is en ook dagelijkse het tijdstip veranderd van laag water. Dus daarom even de tijd tabel in de gaten houden. Wij hebben twee hotels in Zanzibar, ons andere hotel in het zuiden (Reef & Beach Resort) daar is als een van de weinige plekken de zee echt blaauw en super mooi. In Paradise Beach hebben we een prima wit zandstrand welke helemaal prive is en ook altijd schoon gemaakt wordt. En iets verder op hebben wij nog een tweede strand welke helemaal top is. Dus zwemmen geen probleem, alleen houd even rekening met de getijden. En als het laag water is, wat kun je ver lopen, kilometers zandstrand en mocht het te warm worden dan is het zwembad natuurlijk helemaal top

Bedankt voor de reactie

Super!

Willemijn, 24-2-2016

Wat een mooie plek, de kamers zijn heel ruim, en de bedden zijn stevig, wij hebben nog nooit zo lekker op een resort geslapen. Alles is keurig netjes en schoon.

Het personeel is super vriendelijk, ook dit was ongekend, zo goed. Het eten is prima, het is niet zoals een buffet op de Canarische Eilanden of Turkije, maar er was ruime keus en erg lekker. Alles wordt vers klaargemaakt, en dat proef je!

Voor de rest is het een prachtig resort, heerlijk om uit te rusten, maar ook een centrale plek in Zanzibar om excursies te maken. Het verschil tussen eb en vloed op Zanzibar is heel groot, met eb trekt de zee zich soms wel een kilometer terug. Het is dus niet een heel geschikt resort als je elke dag wil snorkelen. Maar dat is ook het enige, wij kunnen dit resort iedereen aanraden!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paradise Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Beach Resort in Uroa Village, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradise Beach Resort scoort een 7.46 uit 10 op basis van 52 reviews.