Hotel Royal Zanzibar Beach Resort *****

Royal Zanzibar Beach Resort
9,1

4 tips over Royal Zanzibar Beach Resort

ann, 10-12-2014
wij boekten de excursies bij Captain Adam op het strand. hij heeft een kantoor en regelt ok dingen voor je!
Rutger-Betsie, 20-8-2013

Aanbeveling: Lokale beach boy Marco Polo voor tochten zowel op zee als door het binnenland.

patricia_vos, 22-7-2013
Snorkelen ed gewoon via de local doen (bij het hotel ligt een mooie boot). Via de reisorganisatie is dat veel te duur). Wilde dieren (zoals de Big Five) hebben ze niet op Zanzibar. Daarvoor moet je echt naar Kenia of het vaste land van Tanzania. Als je daar nog nooit geweest bent zou ik dat eerst doen voordat je naar Zanzibar gaat :-)

Melanie, 7-9-2012
De excursies hebben we bij Fishermann tours geboekt. Gidsen kunnen goed engels en hebben veel info gegeven over het eiland. We hebben de dolfijnentour gedaan, dit viel een beetje tegen, omdat er bijna een jacht op ze werd gemaakt en mensen vanuit de boten bovenop ze doken, zielig! De combitour Jozani forest en Prison iland. In het bos zie je aapjes en prison iland mocht je gigantische schildpadden aaien en voeren! Bij beide excursies kun je nog snorkelen, waarbij je spullen krijgt.