Hotel Royal Zanzibar Beach Resort *****

9,1

16 reviews over Hotel Royal Zanzibar Beach Resort in het Nederlands

1 woord: Waauw!

ann, 10-12-2014

Het personeel van de Royal gaat tot het uiterste om je steeds met de glimlach alles te geven wat nodig is voor een fantastische vakantie! Er is slechts 1 all-in restaurant, maar dat wordt meer dan gecompenseerd door de wisselende locatie van het buffet zoals op het strand eten! Knap! Er is zoveel keuze en alles is zeer verzorgd. Een heel ruim opgezet resort dat zelfs als het druk is, rustig aanvoelt. Proper, nette en grote kamers. Een strand waar je steeds op kan, geen last van getijden. Je kan ook altijd zwemmen. De Masai zorgen goed voor je en er wordt voor je veiligheid gezorgd. Dit is paradijs!
Gereisd met partner in november 2014

Prachtig resort

Rutger-Betsie, 20-8-2013

Samen met onze zoon (16) hier geweest. Prachtig resort. Suite ca 100 m2. Direct aan zee. Service grandioos, echt vijf sterren! Fantastisch uitzicht. Absoluut groots opgezet met diverse grote zwembaden. Het restaurant wordt geleid door Ned. chefkok met meer dan 20 jaar ervaring in Afrika. Enorme afwisseling en creativiteit in diners (BBQ op strand etc) Echt een geweldig alternatief voor de verwende reiziger, die veel van een land wil zien. Meer dan uitstekend alternatief voor een Duits / Frans clubhotel!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Geweldige plek!!

patricia_vos, 22-7-2013

In oktober 2012 ben ik met mijn man naar The Royal Zanzibar geweest. Echt een geweldig hotel en alles super voor elkaar. Onze wc lekte en binnen een uur was er al een monteur om alles te fiksen. Lampje kapot dus even naar de receptie gelopen. De monteur was al eerder bij mijn kamer dan dat ik terug was. Het eten was perfect en de ligging helemaal geweldig. Al met al een super vakantie in een super hotel. Een week was wel lang zat omdat er op zo`n eiland niet zoveel te doen is. Ik vond de bevolking daar niet zo vriendelijk als wat ik gewend ben van Afrika (Kenia en Gambia). Als je een foto maakte en hun stonden er toevallig bij op dan beginnen ze meteen aan je te trekken voor geld (ook kleine kids). Maar om de vakantie had ik het niet willen missen !
Gereisd met partner in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Zanzibar Beach Resort bij:

zeer goed hotel op een zeer mooie plek

karin, 18-3-2013

vriendelijke mensen

Gereisd met partner in maart 2013

Ontdek het Paradijs

Mary en Cees, 10-10-2012

Maandag 8 oktober teruggekomen van een fantastische week in het Royal Beach resort hotel in Zanzibar.Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Op maandagavond op het strand eten, op donderdag in de tuin van het hotel. Echt top! Een zee.... zo mooi vind je hem nergens. Ga gerust een excursie maken met de locale mensen. Prijsverschil met de touroperator is echt heel groot. We gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in oktober 2012

Paradijsje!

Melanie, 7-9-2012

Eerste indruk toen we aankwamen was: wow! Op de foto's zie je niet hoe groot het resort in werkelijkheid is. Het voldeed boven onze verwachtingen. De kamer was ruim en schoon. We kregen 2x pd schone handdoeken en de kamer werd elke dag schoongemaakt. Ik hoorde over verouderde badkamers, maar dit viel reuze mee. Het was schoon! Enig nadeel was het harde matras, die is echt hard. Verder hebben wij het ontzettend naar ons zin gehad. Het diner werd op wisselende plekken gehouden, het strand, de tuin, het theater of in het buffet restaurant, met animatie zoals Masai, acrobaten, een keyboardspeler of een muziekband erbij. Het personeel is vriendelijk en het eten is wisselend, keuze genoeg. Bij het hotel is niet zo'n sterke eb en vloed, maar met volle maan wel. Hierdoor konden we naar het buurhotel lopen en onderweg hebben we veel krabben, zeesponzen, schelpen en zeesterren gezien, erg leuk! Kortom we hebben een super vakantie gehad en het hotel is echt een aanrader! Karibu!
Gereisd met partner in augustus 2012

mooi resort

ssassi_79, 23-7-2011

Het is een mooi resort met ruime kamers. kamers zijn wel aan een opfrisbeurt toe. Zeer grote badkamer met zeer groot ligbad en ruime inloopdouche. Mooi strand met trapjes rechtstreeks in de zee. Zeer lekkere mojito coctails! Mooi parelwit strand.

Alleen stikt het van de italianen.Een van de chefkok is ook italiaan en zij denken automatisch dat als je italiaans spreekt je niet moet wachten...minpunt. Zij worden bevoordeeld in dit hotel. Animatieteam ook italiaans. Buffet was ok.Vroeg gaan dan heb je verse pasta, anders uit een pakje. Wordt niet genoeg aangevuld dus op is op. Ontbijt elke dag hetzelfde. 1 a la carte resto= betalend 80 dollar zeevruchten. 1 maal bbq /week Afrikaanse avond. Mooie zwembaden die overlopen in terrassen. Personeel is vrij lui. Soms 10 min voor drankje. Gym aanwezig, sterk verouderd. Internet = betalend 5 dollar vr 30 min.

Gereisd met partner in juli 2011

Aanrader, direct aan strand.

marc, 1-3-2011

een v.d. enige hotels waar bij hoog of laag water acces aan strand en zee mogelijk is - Enorme Tuin en zwembaden - zeer vriendelijk peroneel - lekker eten (italiaans meestal)-animatie in italiaans en engels
Gereisd met partner in februari 2011

Bijzonder mooie omgeving, relaxte sfeer!

E.J. Baaijens, 24-2-2011

Het parelwitte strand en de helder blauwe zee waren zeer mooi. Het personeel was behulpzaam en vrolijk. Het eten was gevarieerd en lekker. We hebben genoten!
Gereisd met partner in januari 2010

prachtige ligging , mooi hotel

Desbuquois Philippe, 9-2-2011

Het hotel is prachtig gelegen , in vergelijking met de dreams of Zanzibar heb je hier helemaal geen last van de beach boys . Het betreft een prachtig domein met zeer goed onderhouden tuinen , mooie zwembaden , prachtig strand ( ideaal om een lange wandeling te maken , zonder gestoord te worden ) . De kamers zijn uitstekend gelegen , ruim en zeer proper . Het eten is er lekker , gevarieerd . Enig minpunt is de meerkost voor een fles wijn , in de all inn formule zijn enkel de glazen wijn inbegrepen en van bedenkelijke kwaliteit , een fles wijn kost 35 dollar extra ( teveel voor zuid afrikaanse wijn ) . Het personeel is zeer vriendelijk . De general manager is een Belg en de chef kok is een nederlander . Zou hier zeker terugkomen , kortom een geslaagde vakantie .
Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Zanzibar Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Zanzibar Beach Resort in Nungwi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Zanzibar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Zanzibar Beach Resort scoort een 9.08 uit 10 op basis van 16 reviews.